Franciza ca oportunitate pentru mileniali

Mulți mileniali spun că vor să-și înceapă propria afacere și, după cum știm deja, franciza poate oferi acestor tineri libertatea de a-și deține propriile afaceri, precum și instrumentele necesare pentru a avea succes. Provocarea pentru francizori este de a comunica cu milenialii și de a-i convinge de acest lucru. Folosind recomandările noastre, puteți atrage francizați potențiali, le puteți împărtăși avantajele francizei și modul în care aceștia pot profita de oportunitatea de a lucra cu o marcă comercială și un model dovedit de afacere.
Membrii generației milenialilor, deși sunt relativ novice în lumea afacerilor, posedă multe calități care îi fac să fie apreciați ca francizați. Se spune despre ei că au ambiția de a-și urma visurile indiferent de situație. Renumiți pentru a fi “multi-taskers” (capabili să îndeplinească mai multe sarcini în același timp) și gânditori inovativi, Generația Y, așa cum se mai numește generația milenialilor, aduce o nouă perspectivă în lumea francizelor. Din moment ce proprietarii de afaceri de regulă trebuie să “jongleze” cu mai multe responsabilități simultan, capacitatea de a fi multi-tasking este imperativă. Un alt motiv pentru care franciza este ideală pentru mileniali este pentru că această generație, poate mai mult decât oricare alta, dorește echilibrul între viața profesională și cea privată. Iar a fi proprietarul unei afaceri în franciză le oferă premisele perfecte pentru a-și stabili propriile limite și programul de lucru.
Milenialilor care se gândesc la franciză ca la o oportunitate de afaceri le recomandăm să aibă în vedere că cele mai multe sisteme de franciză le pun la dispoziție modele de afaceri de succes, susținute de un program de instruire intensiv și de resursele necesare care îi vor ajuta să-și pregătească intrarea cu încredere în lumea antreprenoriatului. Ei vor beneficia de experiența și de sfaturile valoroase ale francizorilor, care pot juca chiar rol de mentori în călătoria antreprenorială a milenialilor.
Atragerea de noi francizați
Ca francizor, ai mai multe strategii de recrutare a milenialilor ca aspiranți la rolul de francizat, dar ne rezumăm astăzi la următoarea strategie care presupune 4 acțiuni tactice foarte importante:
1. Construirea unei liste de prospecți
Trebuie să începeți să “construiți” o listă cu adresele de e-mail ale tinerilor mileniali care considerați că au profilul francizatului adecvat modelului vostru de franciză. Prin intermediul anunțurilor promo care duc la conținutul de pe site-ul afacerii voastre, cum ar fi spre exemplu seminarii web, le puteți solicita să introducă adresa lor de e-mail pentru înregistrare la webinar-ii. Ideal este să trimiteți un material despre franciză către cei care se înscriu la webinar, pentru a anticipa ideea parteneriatului în franciză.
2. Elaborarea de conținut relevant
Nu este suficient să lucrați la dezvoltarea rețelei de franciză doar prin construirea unui portal și prin organizarea unor campanii pay-per-click, ci trebuie să vă adresați prospecților potriviți prin elaborarea unui conținut relevant pentru ei. Puteți transmite același mesaj atât pe platformele social media, cât și pe website-ul sau pe blogul vostru sau pe oricare alte canale online pe care milenialii își petrec timpul. Ideal este să faceți acest lucru pentru a realiza o campanie promoțională unitară, cu același mesaj, clar și de impact, care să fie susținut pe mai multe canale de comunicare pentru a obține un mesaj memorabil. Este bine să apelați, de asemenea, la conținut personalizat pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii și a reține cât mai mulți potențiali candidați la franciză.
3. Campanii PR și recunoașterea mass-media
Lansarea unei campanii de PR este pasul ideal pentru a câștiga acoperirea mediatică. Încercați să mediatizați atât propria imagine de francizor, cât și pe cea a francizaților de succes, în publicațiile din industria în care activați, pentru a vă crește notorietatea mărcii și pentru a atrage atenția pozitivă. Creați conținut educațional unic, apoi distribuiți-l în mediile de socializare, postând și link-uri către pagini de pe website, blog, portal. Millenialii sunt captivi în on-line și pentru a ajunge la ei, trebuie doar să fii prezent în online.
4. Fiți transparenți cu detaliile
Millenialii sunt adepții căutărilor on-line și vă vor investiga cu mare atenție înainte de a lua decizia de a se alătura rețelei de franciză. Furnizați-le cât mai multe informații pentru a-i asigura că vor avea succes dacă s-au alăturat sistemului vostru în calitate de francizați și că le veți acorda permanent sprijin când au nevoie. Asigurați-vă că materialele de informare privind franciza sunt ușor accesibile și că pot găsi pe site-ul vostru testimoniale privind franciza, în special de la francizați mai tineri, dacă este posibil. Millenialii apreciază transparența și oferindu-le aceste informații, îi veți determina să investigheze în continuare sistemul de franciză și să ia probabil mult mai ușor decizia de a se alătura rețelei de franciză.
Articole citite

Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Cele mai citite

O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Wood Mood Design, un producător de mobilă din lemn masiv, împlinește zece ani de când a început această afacere. Am vorbit despre înființarea companiei și calea antreprenorială cu tânăra creatoare a acestui brand.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start