Află secretele francizei LA JETOANE
Spălătoriile auto în regim de autoservire reprezintă un nou trend. Principiul de self-service presupune achiziționarea unor jetoane care vor permite accesul la un sistem de spălare complet al autovehiculelor. Clientul va avea la dispoziție un număr limitat de minute pentru a-și spăla singur mașina sau pentru a-i aspira interiorul.
Avantajele clienților care folosesc spălătoria auto în regim self-service sunt multiple: spălarea mașinii într-un timp relativ scurt, de doar 5-10 minute, mașina poate fi curățată după bunul plac sau în funcție de necesități, este un serviciu rapid, la un preț mic, utilizarea echipamentelor este facilă, iar instrucțiunile de folosire sunt foarte simple. În plus, spre deosebire de spălătoriile cu servicii manuale sau automate, nu trebuie să aștepte minute în șir până le vine rândul.
Povestea brand-ului LA JETOANE a plecat de la dorința fondatorului, Andrei Țăranu, de a oferi clienților săi servicii de spălare în regim self-service, punând accent pe satisfacția clientului final și având în vedere experiența trăită de client în locație. Cu acest scop în minte, a deschis prima spălătorie la Iași, în anul 2013. într-o piață aproape inexistentă, dar în care exista cultura spălării unui autovehicul în regim de self-service. Pentru a asigura o rată de recuperare a investiției cât mai bună, prima locație a fost dezvoltată pe un spațiu comercial central la care clienții din diverse puncte ale orașului aveau acces facil. Prima locație dispune de 4 rampe de spălare și 2 unități de aspirare.
Pentru a consolida poziția brand-ului LA JETOANE pe piața de profil din Iasi, în 2016, s-au demarat lucrările pentru cea de-a doua locație LA JETOANE, locație ce dispune de 5 boxe de spălare și 2 unități de aspirare.
Cea de-a treia locație LA JETOANE, la care lucrările au demarat în 2017, a fost si locația care stă la baza conceptului de franciză. Această locație dispune de 4 boxe de spălare și 2 unități de aspirare.
“Spălătoriile auto self-service au ajuns să fie noul trend pe acest segment de piață. Pentru clienții finali reprezintă un raport excelent preț - serviciu și timp redus de așteptare, iar, pentru investitor, reprezintă o oportunitate de business foarte bună, ce necesită un număr minim de angajați, o implicare fizică redusă și avantajul unui cashflow mereu pozitiv, întrucât clientul achită întotdeauna serviciul în avans” – declară Andrei Țăranu.
Participă la eveniment dacă vrei să afli mai multe despre cine și ce este brand-ul LA JETOANE, ce presupune aderarea la această franciză, care sunt costurile si perioada de amortizare a investiției, dacă vrei să adresezi anumite întrebări sau să afli răspunsuri direct de la fondatorul afacerii.
Rezervă-ți un loc aici: https://www.facebook.com/events/187637855439238/
Data: 12.12.2018, orele 11:00 – 14:00
Locație: Dialogue Social Bar (Bulevardul Hristo Botev nr. 1, București)
Gazda: Andrei Țăranu
Agendă eveniment:
11:00 – 11:15 Primirea participanților
11:15 – 11:20 Cuvânt de bun venit / prezentare introductivă
11:20 – 11:45 Prezentare brand LA JETOANE
11:45 – 12:10 Prezentare franciză LA JETOANE
12:10 – 12:30 Studiu de caz: deschiderea unei spălătorii în regim self service
12:30 – 13:00 Sesiune de întrebări/răspunsuri
13:00 – 14:00 Sesiuni 1:1 cu potențiali investitori
Locuri limitate. Rezervă-ți acum locul: https://www.facebook.com/events/187637855439238/
Articole citite
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
PARTENER NOU PROFIT SYSTEM
Rețeaua de franciză care oferă cauciucuri și servicii auto de calitate continuă să se extindă.
DetailKing este un concept dezvoltat pentru industria auto Premium și este axat pe retușuri și detalii necesare în pregătirea automobilului pentru vânzare
Francizorul vrea să aducă minim trei parteneri noi în reţea în 2017
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.