Cum să faci bani cu lacurile de unghii?
"Deschiderea unui stand cu lacuri SEMILAC necesită o investiție de cel puțin 7.000 de Euro" - spune Paulina Patelka, Manager de dezvoltare a rețelei de franciză SEMILAC.
PROFIT system: Lacurile de unghii hibride reprezintă o nișă destul de îngustă. Cum evaluați starea actuală a acestei piețe?
Paulina Patelka: Popularitatea lacurilor de unghii hibride este în continuă creștere, iar SEMILAC rămâne lider pe piața poloneză. Potrivit lui Kantar Millward Brown, până la 67% din utilizatorii de lacuri hibride aleg lacurile de unghii SEMILAC. Cercetarea a fost efectuată pe un grup reprezentativ de femei în vârstă de 18-65 de ani, în noiembrie 2017. În mod constant introducem produse inovatoare pe piață și creăm noi tendințe privind culorile și ornamentele de unghii. În luna martie, portofoliul de produse SEMILAC a fost extins pentru a include o nouă categorie de produse cosmetice de make-up. Consecința firească a acestor activități este dezvoltarea ulterioară a rețelei de franciză SEMILAC atât pe piața poloneză, cât și pe alte piețe străine. În prezent, în centrele comerciale din toată Polonia, avem aproape 100 de standuri, din care trei sunt puncte de lucru proprii. Celelalte standuri funcționează în sistem de franciză. De la începutul anului 2018, am deschis deja peste 50 de locații noi.
PROFIT system: În ce regiuni sau orașe doriți să deschideți mai multe locații?
Paulina Patelka: Strategia noastră se concentrează puternic pe centrele comerciale situate în orașe cu peste 30.000 de locuitori, deși aceasta nu este o cerință rigidă. În cele din urmă, ne-ar plăcea să fim prezenți în toate marile centre urbane din țară. Conceptul nostru de afaceri este potrivit atât pentru antreprenorii cu experiență, cât și pentru cei care fac primii pași în afaceri, cosmeticienelor, stiliștilor de unghii sau amatorilor de make-up care au folosit sau au lucrat cu produsele noastre cosmetice. Căutăm, în primul rând, parteneri care doresc să se implice și să se dezvolte alături de noi.
PROFIT system: Ce formate de colaborare are la dispoziție francizatul?
Paulina Patelka: Oferta noastră pentru francizat include trei formate concept: un stand insulă, un magazin sau Academia SEMILAC. Suntem flexibili și deschiși la idei noi, de aceea adesea ajustăm formatul la solicitările non-standard ale clienților. Anul acesta am identificat cât de importantă este pregătirea în industria noastră. Am observat un mare interes în dezvoltarea conceptului Academiei SEMILAC. Acestea sunt centre educaționale și de formare în care, datorită programului amplu de cursuri și ateliere, sunt pregătiți atât profesioniști, cât și femei care își încep aventura cu programe de stilizare a unghiilor. În prezent, centrele de instruire se află în Poznań, Varșovia, Kielce, Katowice și Szczecin, precum și în Berlin. Lucrări privind deschiderile ulterioare sunt în desfășurare, inclusiv în Grecia și în Spania.
PROFIT system: Cât de mare este investiția în deschiderea unei locații sub brand-ul SEMILAC?
Paulina Patelka: Deschiderea unui stand insulă presupune plata unei taxe preliminare de 7.000 de Euro, la care se adaugă costurile pentru software-ul și hardware-ul IT, precum și costul primului stoc de produse. După elaborarea proiectului, oferim asistență în organizarea spațiului și a unui stand, pe durata contractului. Nu există alte taxe suplimentare din partea francizatului. Costurile unui magazin sau al Academiei SEMILAC variază de la francizat la francizat, în funcție de mărimea locației, de domeniul de activitate și de tipul activității. Francizații, atunci când deschid un punct de lucru, primesc de la noi know-how testat. Acordăm asistență și consultanță activă în selectarea locațiilor, dar și medierea la negociere cu proprietarul locației și participarea la semnarea contractului de închiriere. Acordăm o mare importanță calității serviciului la punctele noastre de lucru, de aceea garantăm pregătirea profesională a angajaților. Vă sfătuim în selectarea angajaților, instruim în domeniul vânzărilor și competențelor produselor. Oferim, de asemenea, suport de marketing, educăm francizații în domeniul desfășurării de activități de social media, oferim materiale promoționale și de marketing. Ajutăm la pregătirea designului magazinului și a amenajării insulei. Oferim gratuit promovarea brandului la nivel național. Rentabilitatea punctelor de lucru este condiționată de mulți factori, cum ar fi localizarea sau valoarea costurilor fixe, nivelul abilităților de vânzări și a competențelor soft ale angajaților, dar și implicarea francizaților. Ca francizor, vă sfătuim să vă conduceți în mod eficient afacerea, astfel încât să puteți obține o rentabilitate optimă a investiției. Datorită acestui fapt, unele puncte de lucru ating pragul de rentabilitate după câteva luni de activitate.
Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Recomandăm celor interesați să achiziționeze o franciză, să se înscrie în baza de date PROFIT system România, prin completarea formularului disponibil pe http://https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/ , pentru a fi informați în legăturile cu ultimele noutăți de pe piața francizelor locale și internaționale.
Articole citite
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.