Serviciile de transport urgent sunt la mare căutare
Cu o rețeaua logistică consolidată, care acoperă toată Europa, cu sucursale în peste 18 țări și având peste 8.000 de șoferi profesioniști, Flash Europe a lansat recent un nou program de franciză, prin care intenționează să găsească parteneri de franciză - antreprenori serioși și ambițioși, interesați de logistică, care vor să ofere servicii de transport urgente în țările din regiune. "Piața transporturilor în regim de urgență este un sector care crește fără concurență, mai rapid decât orice alt sector de transport și aceasta este prima informație foarte importantă pentru partenerii noștri viitori" - spune Frank van Doorn, Managerul francizei Flash Europe. “Cerințele pieței s-au schimbat considerabil în ultimii ani. Multe companii se străduiesc să reducă costurile, preferând livrarea la cerere, fie că sunt clienți B2B sau B2C. Acestea sunt noile tendințe globale care afectează în mod direct dezvoltarea piețelor emergente. Giganții industriali și din retail se adresează din ce în ce mai mult companiilor specializate în transportul urgent și, în acest sens, Flash Europe este compania nr. 1 în Europa. Toată această situație reprezintă un avantaj real pentru viitorii noștri parteneri” - adaugă Van Doorn.
V-ați îndreptat atenția asupra dezvoltării rețelei de logistică prin identificarea de francizați pe piețele locale. Care sunt specificitățile piețelor din această regiune?
Toate piețele din această regiune sunt extrem de interesante și atractive, în general și din punct de vedere economic. Mai ales pentru industria auto, care este încă un sector foarte important atunci când vorbim de servicii de urgență premium. Prin urmare, suntem convinși că, alături de partenerul de franciză potrivit, putem obține o poziție puternică pe piață. Noi vom pune la dispoziția francizatului sistemul de franciză, rețeaua de transport, portofoliul de clienți și experiența noastră, în timp ce francizatul trebuie să contribuie cu contactele sale locale și să cunoască piața.
Știm că Flash Europe caută în principal un master francizat. Vă gândiți și la francizați individuali? Sunteți interesați de această formă de cooperare?
În mod ideal, dezvoltarea pe o piață nouă începe cu un francizat. Bazându-ne pe experiența anterioară, de pe alte piețe, dezvoltarea poate fi însă inițiată cu unul sau mai mulți francizați individuali. Procesul de localizare și integrare a master francizatului și a francizaților individuali poate avea loc în paralel, astfel încât toți candidații la franciza individuală sunt bineveniți. Aceasta este o practică frecventă și de dorit. Câțiva candidați de fapt doresc și au puterea de a prelua imediat rolul de francizat master.
Ce antreprenori, prin urmare, ar fi candidații ideali pentru franciza Flash?
Potențialii candidați trebuie să aibă experiență în domeniul transporturilor. Bineînțeles, ar trebui să fie antreprenori cărora să le placă domeniul logistic și al transporturilor, astfel încât să se poată “încadra în ADN-ul nostru”. De asemenea, candidații trebuie să demonstreze că pot conduce cu succes o afacere. Pentru noi, companiile regionale sunt ideale, în calitate de beneficiari individuali ai francizei, pentru că ar putea oferi cu ușurință serviciul de transport urgent și, ulterior, ar putea extinde portofoliul existent de servicii și să dezvolte cu succes rețeaua de franciză Flash în întreaga țară. De fapt, suntem deschiși tuturor antreprenorilor care doresc să ni se alăture în această etapă de dezvoltare a serviciilor de transport urgent.
Care vor fi principalele beneficii pentru destinatarii francizelor Flash?
Master francizatul va avea din start două beneficii majore: în primul rând, acela de a intra pe o piață a transporturilor profitabilă și cu cerere din ce în ce mai mare și, în al doilea rând, de a coopera cu liderul european în domeniul transporturilor urgente. Același lucru este valabil și pentru francizații individuali. Ușile care s-ar putea să nu fi fost deschise până acum, vor fi acum la dispoziția lor, grație contractelor și contactelor existente ale companiei Flash cu diverși clienți semnificativi din diferite sectoare de activitate din întreaga Europă. În această afacere, viteza este cu adevărat importantă sau, mai exact, este crucială. Să presupunem că, dacă o companie locală ar fi vrut să ofere servicii de transport în regim de urgență până acum, cu siguranță nu ar putut găsi rapid o soluție. Să spunem că, dacă un client întreabă dacă o navă poate fi preluată din nordul Germaniei, majoritatea companiilor ar putea găsi o soluție în minimum cinci până la șapte ore. Dar nu imediat. Cu Flash, acest lucru se va schimba. Partenerul dumneavoastră local poate contacta imediat alte sucursale locale Flash și poate primi un răspuns din orice parte a Europei, în aproximativ o oră. Acesta va fi, de fapt, avantajul incontestabil al acestei cooperări.
Care sunt obiectivele cheie ale unui francizat? În ce constă sprijinul oferit de francizor?
Trebuie remarcat faptul că master francizatul și francizații individuali vor beneficia de sprijin din partea francizorului, însă în mod diferit. Când vorbim despre francizații individuali, în cazul ideal, după cum am menționat deja, vor fi companii care se ocupă deja de transport și logistică și au construit o bază de clienți. Ei vor avea două sarcini principale. În primul rând, trebuie să își dezvolte baza de clienți pe teritoriul care le-a fost alocat, ceea ce înseamnă că trebuie să se adreseze clienților existenți și noi, să analizeze dacă există nevoi urgente de transport și să informeze clienții că oferă acum un serviciu de transport urgent. Dacă ne referim la acele companii care nu au avut până acum activitate intensă în acest domeniu, noi îi vom ajuta în acest caz și le vom pune la dispoziție o listă lungă de clienți potențiali, dar partenerii trebuie să contacteze acești clienți, să identifice dacă clienții au nevoie de transport urgent și, dacă da, să arate cum îi pot ajuta. De asemenea, este important să spunem că un francizat individual nu trebuie să-și rebranduiască toate autovehiculele din flotă. El poate continua să folosească vehiculele existente, însă, devenind parte din grupul Flash Europe, va fi la un moment dat nevoit să-și îmbogățească flota cu vehicule noi. Va achiziționa treptat o camionetă sau un camion mic sau poate chiar camioane mai mari, în funcție de comenzile pe care le va primi. Sau, dacă avea vehicule pe care nu le folosea atât de des, acum, ca beneficiar al francizei, poate spune că acea parte a flotei este dedicată și marcată exclusiv pentru serviciile Flash. În acest caz, pune logo-ul Flash pe vehicul și conduce numai pentru Flash, nu va folosi acele autovehicule pentru alte livrări. Astfel, un partener își poate face treaba, poate oferi servicii clienților din trecut, dar dacă oferă un serviciu de transport urgent ca francizat, atunci funcționează sub marca noastră, ceea ce înseamnă că fiecare element este inclus în sistemul nostru de management al transportului - TMS, prin care fiecare transport trebuie să fie înregistrat și transparent. Bineînțeles, solicităm ca partenerul să mențină cel mai înalt nivel de servicii atunci când vine vorba de descărcare și transport, ceea ce este obligatoriu. Am menționat, de asemenea, că trebuie să dezvolte o rețea regională de clienți pe teritoriul lor, adresându-se tuturor sectoarelor de activitate care ar putea avea nevoie de acest serviciu. Prin urmare, obligația esențială a francizatului individual este aceea de a fi responsabil pentru efectuarea transportului, el este cel care trebuie să ridice la timp o comandă din orice parte a Europei, să o supravegheze prin intermediul sistemului TMS și să se asigure că ajunge la destinație cât mai repede. Master francizatul are un rol diferit. În primul rând, nu se ocupă de transport, descărcare și livrare. În al doilea rând, nu va fi responsabil de clienți, adică nu va trebui să atragă noi clienți, să contacteze și să colaboreze cu aceștia, deoarece aceasta este sarcina francizaților individuali. Singurul său rol este de a dezvolta pe tot parcursul anului rețeaua de francizați individuali în întreaga țară, ceea ce înseamnă că va fi responsabil pentru găsirea, integrarea și monitorizarea francizaților individuali.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...