Expo Shop 2019 ... experiență, emoții, soluții
Expo Shop, singurul eveniment dedicat industriei de retail din România și din sud-estul Europei, revine cu o a doua ediție de amploare. Între 9 și 11 octombrie, marii jucători din industria de retail se adună la Romexpo, în pavilionul C1, pentru a expune cele mai noi și performante soluții, echipamente și tehnologii.
Expoziție B2B unică, organizată de Euroexpo și Romexpo în parteneriat cu retailFMCG.ro, Expo Shop beneficiază de vizitatori atent targetati, fiind ocazia ideală pentru prezentarea produselor și stabilirea de noi parteneriate de afaceri.
În cadrul Expo Shop 2019, pe data de 10 octombrie, va avea loc și Conferința Expo Shop – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor, soluțiilor și echipamentelor pentru retail, dar și companiilor din industria FMCG, DIY & Home Improvement și IT&C. Conferința va avea drept speakeri manageri de top, iar agenda evenimentului va conține studii de caz, studii de piață, soluții și echipamente dedicate industriei de retail, precum și prezentări de servicii.
Sub “umbrela” Expo Shop se va desfășura și Conferința “Francize la Raft”, organizată în parteneriat cu PROFIT System România. Programată pe 9 octombrie, Conferința “Francize la Raft” va avea drept invitați reprezentanți ai unor francize renumite precum 5 To Go, Bella Italia, Fornetti, Pegas, Ritter Broker și mulți alții.
În plus, timp de trei zile, participanții la Expo Shop 2019 au ocazia să pășească în magazinul viitorului. Într-o zonă special amenajată, denumită sugestiv “Future Store”, vor fi expuse tehnologii, servicii și noutăți ce pot face parte din magazinul viitorului.
Numai la Expo Shop 2019, veți putea găsi într-un singur loc:
- Mobilier de magazine și sisteme de montare a produselor
- Sisteme de dispunere și comunicare vizuală a produselor
- Echipamente fiscale
- Sisteme de cântărire, măsură și control
- Sisteme de etichetare și marcare produse la raft
- Sisteme de iluminare
- Sisteme de refrigerare
- Sisteme de securitate
- Pop marketing
- Software și tehnologii de retail
- Echipamente, produse și servicii de curățenie
- Soluții de marketing experiențial
- Artificial Intelligence în retail
- Echipamente și soluții pentru cash management
- Echipamente și soluții pentru self-service și self-checkout
Experiență, emoții, povești, soluții – iată despre ce este vorba în retail. Un domeniu în continuă schimbare îsi găsește răspunsurile la Expo Shop România 2019.
Pentru mai multe detalii despre Expo Shop 2019, vă invităm să accesați www.expo-shop.ro.

Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start