Sistem de franciză cu clasă / Brutale caută parteneri interesați de industria modei, dar nu neapărat cu studii în domeniu
Marţi
25.08.2020
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.
 

Tot mai mulți bărbați din țările europene renunță la a mai purta costume și cămăși “de-a gata” în favoarea celor personalizate, făcute de croitori pricepuți special pentru ei. Nikolay Kostandinov, proprietarul Amokin, o companie care a apărut pe piața bulgară cu mai bine de un deceniu în urmă, sub brandul Brutale, a speculat cu succes această nișă de piață. Principalii clienți sunt oameni de afaceri, arhitecți, avocați, funcționari publici, politicieni, bancheri, corporatiști, etc. Mai mult, fiecare bărbat are, cel puțin de câteva ori în viața lui, de un costum pentru ocazii speciale. Conceptul Brutale pleacă de la considerentul că fiecare bărbat merită să aibă un costum în care să arate bine și să îl pună în valoare. Fondatorul francizei Brutale consideră că ne aflăm într-o perioadă în care se manifestă tendința trecerii de la produse industriale la unele făcute la comandă. Chiar dacă personalitatea unui bărbat nu este relevată neapărat de costumul pe care îl poartă, totuși spune multe despre el. Tot mai mulți bărbați realizează că un costum gata de purtat nu poate fi niciodată comparat cu unul personalizat, croit pe măsuri precise și potrivit stilului lor. Foarte important este că brandul lucrează cu peste 1.500 de țesături italiene și englezești de cea mai bună calitate, cum ar fi cele de la Vitale Barberis Canonico, E. Thomas, Lanificio Cerruti, Thomas Mason sau Canclini Tessile. În plus, pentru fiecare costum pot fi procurate accesorii precum cravată, papilon sau batistă, toate produse handmade în Como – Italia.

Pe lîngă biroul de la Sofia, Brutale are deschise altele două, la Londra și Milano, în Anglia și Italia, țările cu cel mai mare impact pentru afacerile din această industrie. Brandul lucrează cu croitori care au o mare experiență. Francizații sistemului nu trebuie neapărat să deschidă un magazin sau un showroom pentru a face această afacere. Ei trebuie, în primul rând, să ia măsurile corecte ale clientului și să le trimită la croitorie. De aici, odată făcute, hainele vor ajunge direct la beneficiar. Francizatul trebuie să mai știe cum să facă publicitate serviciului pe care îl prestează, să gestioneze comenzile și să furnizeze rapid serviciile solicitate.

Partenerilor li se oferă cunoștințele necesare pentru a-și conduce afacerea. Apoi, se face instruirea angajaților - care include pregătirea pentru luarea măsurilor, cursuri de vânzări și de marketing. Aceștia sunt sprijiniți în proiectarea și consilierea pentru decorarea spațiului, dar și în elaborarea și tipărirea materialelor de promovare, cum ar fi cărți de vizită, pliante, roll-up, carduri cu discount de membru șamd.

Costul investiției depinde de dimensiunea portofoliului cu care francizatul dorește să înceapă afacerea. Dacă dorește să se ocupe doar cu costume, poate să înceapă cu 20.000 de euro. Dacă dorește să se ocupe și de cămăși și tricouri personalizate, costul total de pornire este de 25.000 de euro.

Cei care doresc să devină parteneri Brutale pot găsi detalii despre brand în catalogul de franciză postate pe portalul nostru.


Un concept simplu și profitabil / Partenerii pot alege între două tipuri de afacere
Ștefan Pricop
Business Development Manager