Franciză cu prestanță
Tot mai mulți bărbați din țările europene renunță la a mai purta costume și cămăși “de-a gata” în favoarea celor personalizate, făcute de croitori pricepuți special pentru ei. Nikolay Kostandinov, proprietarul Amokin, o companie care a apărut pe piața bulgară cu mai bine de un deceniu în urmă, sub brandul Brutale, a speculat cu succes această nișă de piață. Principalii clienți sunt oameni de afaceri, arhitecți, avocați, funcționari publici, politicieni, bancheri, corporatiști, etc. Mai mult, fiecare bărbat are, cel puțin de câteva ori în viața lui, de un costum pentru ocazii speciale. Conceptul Brutale pleacă de la considerentul că fiecare bărbat merită să aibă un costum în care să arate bine și să îl pună în valoare. Fondatorul francizei Brutale consideră că ne aflăm într-o perioadă în care se manifestă tendința trecerii de la produse industriale la unele făcute la comandă. Chiar dacă personalitatea unui bărbat nu este relevată neapărat de costumul pe care îl poartă, totuși spune multe despre el. Tot mai mulți bărbați realizează că un costum gata de purtat nu poate fi niciodată comparat cu unul personalizat, croit pe măsuri precise și potrivit stilului lor. Foarte important este că brandul lucrează cu peste 1.500 de țesături italiene și englezești de cea mai bună calitate, cum ar fi cele de la Vitale Barberis Canonico, E. Thomas, Lanificio Cerruti, Thomas Mason sau Canclini Tessile. În plus, pentru fiecare costum pot fi procurate accesorii precum cravată, papilon sau batistă, toate produse handmade în Como – Italia.
Pe lîngă biroul de la Sofia, Brutale are deschise altele două, la Londra și Milano, în Anglia și Italia, țările cu cel mai mare impact pentru afacerile din această industrie. Brandul lucrează cu croitori care au o mare experiență. Francizații sistemului nu trebuie neapărat să deschidă un magazin sau un showroom pentru a face această afacere. Ei trebuie, în primul rând, să ia măsurile corecte ale clientului și să le trimită la croitorie. De aici, odată făcute, hainele vor ajunge direct la beneficiar. Francizatul trebuie să mai știe cum să facă publicitate serviciului pe care îl prestează, să gestioneze comenzile și să furnizeze rapid serviciile solicitate.
Partenerilor li se oferă cunoștințele necesare pentru a-și conduce afacerea. Apoi, se face instruirea angajaților - care include pregătirea pentru luarea măsurilor, cursuri de vânzări și de marketing. Aceștia sunt sprijiniți în proiectarea și consilierea pentru decorarea spațiului, dar și în elaborarea și tipărirea materialelor de promovare, cum ar fi cărți de vizită, pliante, roll-up, carduri cu discount de membru șamd.
Costul investiției depinde de dimensiunea portofoliului cu care francizatul dorește să înceapă afacerea. Dacă dorește să se ocupe doar cu costume, poate să înceapă cu 20.000 de euro. Dacă dorește să se ocupe și de cămăși și tricouri personalizate, costul total de pornire este de 25.000 de euro.
Cei care doresc să devină parteneri Brutale pot găsi detalii despre brand în catalogul de franciză postate pe portalul nostru.
Articole citite
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment