Magic în franciză
La fel este și în cazul Amaliei Chițu care a devenit, de curând, cel mai nou francizat al Saloanelor Magic, brand care a depășit un deceniu de activitate și își consolidează permanent poziția, numărându-se printre liderii serviciilor de înfrumusețare din București. Amalia a răspuns câtorva întrebări, esențiale pentru orice antreprenor care își dorește să devină partener al sistemului de franciză.
Amalia, ai studiat piața de francize din România sau ai știut, din start, că vrei o franciză Magic ?
Am studiat mai întâi piața pentru că îmi doream un parteneriat stabil, de succes și care să îmi ofere siguranța că, împreună cu francizorul, pot construi ceva frumos. Și exact asta am găsit în franciza Magic.
Cât a durat procesul de selecție ? Și apoi, care crezi că au fost atuurile tale în discuțiile pe care le-ai avut pentru a dobândi calitatea de partener francizat ?
Procesul a durat câteva luni, iar atunci când am descoperit franciza Magic, am știut că este ceea ce îmi doresc. Cât despre atuuri, sper să fi fost vorba despre chimia pe care am avut-o cu francizorul și de dorința de a mă dezvolta, de a deveni tot mai bună în fiecare zi.
Care au fost argumentele care te-au convins să intri în acest parteneriat ?
Am simțit că Magic îmi oferă șansa de a crește atât profesional, cât și personal. Suportul pe care l-am avut din partea echipei, în toate aceste luni, precum și faptul că, din postura de client, m-am simțit “ca acasă“, au fost determinante pentru a face acest pas important în viața mea.
Din ce ai constatat, cât de permisiv este francizorul în acest parteneriat ?
Îmi este greu să spun cât de permisiv este. Ceea ce știu este că îmi inspiră încredere, iar pentru mine acest lucru este cel mai important. Sunt sigură că, alături de Saloanele Magic, nu vor apărea decât surprize plăcute.
Și, totuși, ce te-a determinat să alegi franciza Magic ?
Așa cum am spus și mai devreme, compatibilitatea pe care am simțit-o a fost determinantă. În egală măsură, a contat convingerea că am găsit, în acest proiect, un partener despre care simți că îți va fi mereu alături.
Ce le-ai recomanda celor care își doresc o franciză Magic ?
Le-aș recomanda să vină cu toată încrederea pentru că aici vor găsi o echipă de profesioniști, dornică să te ajute și să te învețe tot ceea ce ai nevoie pentru a performa pe toate planurile. Franciza Magic îmi oferă un parteneriat stabil și sănătos.
Una dintre misiunile de bază ale brandului este să se diferențieze de celelalte din domeniu. Poți enumera câteva elemente care fac diferența ?
Căldura și amabilitatea pe care o emană personalul. Și apoi, atenția exclusivă la nevoile și cerințele clienților.
Te oprești la o singură franciză ?
Cu siguranță, nu !
Ce așteptări ai de la acest parteneriat ?
Mi-aș dori să avem același suport și nivel de comunicare ca și până acum. Cu siguranță, vom face față, împreună, oricărei provocări.
Descrie, într-o singură frază, acest parteneriat.
Este cu adevărat Magic !
Saloanele Magic® sunt, dincolo de povestea unui business de succes, un stil de viață, atât pentru mulții clienți care le trec pragul în fiecare zi, cât și pentru specialiștii care creează magie cu fiecare nou proiect. Cei care doresc să se alăture acestei afaceri care și-a dovedit eficiența și profitabilitatea pot găsi detalii în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dacă vrei să te alături unei firme internaționale care este numărul 1 în industria din care face parte, atunci cea mai bună opțiune este să alegi franciza Nomasvello.
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
Dacă domeniul serviciilor de înfrumusețare te atrage, însă consideri că nu ai suficientă experiență pentru a demara o afacere proprie, franciza Saloanele Magic® poate fi o soluție.
Cele mai citite

Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
După o scurtă perioadă de stagnare, CRAMA MURFATLAT reia planurile de expansiune a rețelei de franciză și își propune să ajungă la 100 de crame până în anul 2020.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial