Magic în franciză
La fel este și în cazul Amaliei Chițu care a devenit, de curând, cel mai nou francizat al Saloanelor Magic, brand care a depășit un deceniu de activitate și își consolidează permanent poziția, numărându-se printre liderii serviciilor de înfrumusețare din București. Amalia a răspuns câtorva întrebări, esențiale pentru orice antreprenor care își dorește să devină partener al sistemului de franciză.
Amalia, ai studiat piața de francize din România sau ai știut, din start, că vrei o franciză Magic ?
Am studiat mai întâi piața pentru că îmi doream un parteneriat stabil, de succes și care să îmi ofere siguranța că, împreună cu francizorul, pot construi ceva frumos. Și exact asta am găsit în franciza Magic.
Cât a durat procesul de selecție ? Și apoi, care crezi că au fost atuurile tale în discuțiile pe care le-ai avut pentru a dobândi calitatea de partener francizat ?
Procesul a durat câteva luni, iar atunci când am descoperit franciza Magic, am știut că este ceea ce îmi doresc. Cât despre atuuri, sper să fi fost vorba despre chimia pe care am avut-o cu francizorul și de dorința de a mă dezvolta, de a deveni tot mai bună în fiecare zi.
Care au fost argumentele care te-au convins să intri în acest parteneriat ?
Am simțit că Magic îmi oferă șansa de a crește atât profesional, cât și personal. Suportul pe care l-am avut din partea echipei, în toate aceste luni, precum și faptul că, din postura de client, m-am simțit “ca acasă“, au fost determinante pentru a face acest pas important în viața mea.
Din ce ai constatat, cât de permisiv este francizorul în acest parteneriat ?
Îmi este greu să spun cât de permisiv este. Ceea ce știu este că îmi inspiră încredere, iar pentru mine acest lucru este cel mai important. Sunt sigură că, alături de Saloanele Magic, nu vor apărea decât surprize plăcute.
Și, totuși, ce te-a determinat să alegi franciza Magic ?
Așa cum am spus și mai devreme, compatibilitatea pe care am simțit-o a fost determinantă. În egală măsură, a contat convingerea că am găsit, în acest proiect, un partener despre care simți că îți va fi mereu alături.
Ce le-ai recomanda celor care își doresc o franciză Magic ?
Le-aș recomanda să vină cu toată încrederea pentru că aici vor găsi o echipă de profesioniști, dornică să te ajute și să te învețe tot ceea ce ai nevoie pentru a performa pe toate planurile. Franciza Magic îmi oferă un parteneriat stabil și sănătos.
Una dintre misiunile de bază ale brandului este să se diferențieze de celelalte din domeniu. Poți enumera câteva elemente care fac diferența ?
Căldura și amabilitatea pe care o emană personalul. Și apoi, atenția exclusivă la nevoile și cerințele clienților.
Te oprești la o singură franciză ?
Cu siguranță, nu !
Ce așteptări ai de la acest parteneriat ?
Mi-aș dori să avem același suport și nivel de comunicare ca și până acum. Cu siguranță, vom face față, împreună, oricărei provocări.
Descrie, într-o singură frază, acest parteneriat.
Este cu adevărat Magic !
Saloanele Magic® sunt, dincolo de povestea unui business de succes, un stil de viață, atât pentru mulții clienți care le trec pragul în fiecare zi, cât și pentru specialiștii care creează magie cu fiecare nou proiect. Cei care doresc să se alăture acestei afaceri care și-a dovedit eficiența și profitabilitatea pot găsi detalii în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
Dacă domeniul serviciilor de înfrumusețare te atrage, însă consideri că nu ai suficientă experiență pentru a demara o afacere proprie, franciza Saloanele Magic® poate fi o soluție.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur