Lider mondial caută noi parteneri
Nomasvello (No+Vello) este specializată în epilare definitivă și tratamente cu Laser Dioda și IPL. Din 2007, a deschis – în 15 țări, de pe trei continente – sute de centre de înfrumusețare, cu peste un million de clienți. În urmă cu 11 ani a intrat și în România și, de atunci, a deschis peste 50 de centre atât în București, cât și în orașe precum Alba-Iulia, Arad, Bacău, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Craiova, Constanța, Făgăraș, Fălticeni, Focșani, Iași, Mureș, Pitești, Sibiu, Timișoara sau Tulcea.
Profitabilitatea afacerii este dovedită de expansiunea continuă și de faptul că o parte dintre parteneri au mai multe centre de înfrumusețare. Noii francizați trebuie să știe că pachetul de care vor dispune include recepția și sala de tratament, plus imaginea exterioară a centrului. Echiparea completă presupune echipament IPL, dispozitiv de Epilare IPL, dispozitiv Rejuvenare, aparat Proskin și lampa ultraviolete pentru diagnoză. Totodată, aceștia primesc produse pentru tratamente și unele destinate vânzării. Noii veniți pot închiria echipamentul Laser – cu dispozitiv de epilare inclus și mentenanță gratuită. În același timp, cei care se alătură acestei afaceri internaționale au parte de pregătirea proprie și a personalului, de manuale pentru deschidere și funcționare, de suport tehnic și de materialele necesare pentru promovarea locală inițială. Bineînțeles, au suport și la deschiderea salonului.
Franciza Nosvello are avantajul imaginii la cel mai înalt nivel în topul internațional al acestei industrii. Apoi, este vorba despre o afacere la cheie, foarte simplu de gestionat și despre accesul a echipamente de ultima generație. Foarte important, francizorul oferă experiența unei recuperări rapide a investiției, cu un profit lunar estimat de până la 10.000 de euro. Francizatul beneficiază de un suport complet și continuu.
Pentru toate acestea, franciza costă doar 42.000 de euro + TVA. Amenajarea spațiului costă cam 5.000 de euro, iar cheltuielile one-time sunt de aproximativ 3.000 de euro. Pentru primele luni, susținerea afacerii costă aproximativ 10.000 de euro. Așadar, bugetul total estimat este de 60.000 de euro + TVA.
Cu o experiență internațională remarcabilă, Nomasvello caută parteneri pasionați în domeniul frumuseții și al îngrijirii personale, care să fie implicați în managementul salonului și să fie fie gata să găsească soluții de dezvoltare. În același timp, noii parteneri, ca și ceilalți care fac parte deja din acest sistemul de franciză, trebuie să fie persoana ambițioase, dar calculate, care își doresc o afacere profitabilă, cu o recuperare rapidă a investiției inițiale. Nu sunt excluși antreprenorii care sunt la început de drum, care nu au experiență în afaceri dar sunt determinați să aibă succes evitând bătăile de cap aferente construirii unui brand de la zero.
Brandul Nomasvello își dorește, în cele din urmă, oriunde are parteneri, ca acestora să le pese nu doar de clienți, ci și de angajații lor, cei care vor face măsura profesionalismului acestei francize globale.
Business Card Nomasvello
No+Vello este un brand internațional, desemnat drept franciza numarul 1 în lume pe segmentul de înfrumusețare
Unități în franciză: Peste 600, deschise în 12 țări de pe 3 continente
Investiție totală, așteptări: Buget total estimat – 60.000 de euro + TVA; costul francizei - 42.000 de euro + TVA; cheltuieli one-time – cca. 5.000 de euro; susținerea business-ului pentru primele luni – cca. 10.000 de euro;
Articole citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur