Schimbare în lumea serviciilor de curierat și logistică

În România, Mail Boxes Etc. (MBE) accelerează extinderea şi îşi propune să ajungă la o reţea de 100 de agenţii şi la afaceri de 10 milioane de euro în următorii 10 ani. Compania caută noi parteneri care sunt adepți ai serviciilor de calitate și își doresc să facă parte din schimbarea de care piața românească de profil are nevoie.
Franciza în sectorul serviciilor de curierat și logistică, între rol strategic și oportunitate de afaceri.
Într-o lume globalizată și puternic orientată către achizițiile online, schimburile comerciale influențează acum nu doar marile lanțuri de retail, ci și micile magazine online și cumpărătorii privați.
Mărfurile călătoresc în ritmuri și volume din ce în ce mai mari, în contexte și teritorii foarte diferite între ele atât din punct de vedere geografic, cât și politic.
Centrele de servicii francizate afiliate marilor companii de curierat și logistică au reușit să joace un rol fundamental în creșterea piețelor naționale și internaționale, interceptând nevoile clienților și companiilor locale și acționând ca un punct de referință pentru teritoriul în care franciza activează. De asemenea, reprezintă o oportunitate interesantă pentru acei antreprenori locali care doresc să devină parte din procesul de creștere și dezvoltare a sectorului, ca protagoniști.
De altfel, Mail Boxes Etc. a devenit un punct de referință pentru lanțurile de distribuție, care îți permite să-ți pornești propria afacere cu sprijinul unor echipe de consultanță, capabile să ghideze noi activități prin campanii de marketing, programe de formare și suport dedicat într-o relație de parteneriat de care să beneficieze ambele părți.
Grupul Mail Boxes Etc. (MBE), cu o experiență de peste 40 de ani, este prezent în 53 de țări prin peste 2.800 Centre de Soluții.
Mail Boxes Etc. oferă servicii integrate de ambalare şi curierat, logistică şi fulfillment, poştă şi management poştal, secretariat şi customer service, atât pentru companii, cât şi pentru persoane fizice. Totodată, compania prestează şi servicii de graphic design, print şi de marketing, oferind soluții personalizate în funcţie de nevoile şi preferinţele fiecărui client.
Astfel, într-o agenţie MBE se găsesc trei domenii principale de business în acelaşi loc: ambalare şi curierat, grafic design şi print, micrologostică şi fulfillment, cărora, datorită terminaţiei ETC., le pot fi adăugate numeroase alte servicii personalizabile.
Dacă ești adeptul serviciilor de calitate și vrei să faci parte din schimbarea de care piața din România are nevoie, te așteptăm să ne cunoaștem.
Business Card MBE
• MBE este un brand consacrat care se află pe piață de peste 40 de ani și este în continuă creștere pe 5 continente, la acest moment însumând peste 2.944 de locații în 53 de țări, dintre care 1.774 sunt reprezentate de Centrele de Soluții Mail Boxes Etc.
• Taxa de franciză, cuprins[ între 10.000 și 16.000 euro, se plătește o dată la 7 ani.
• Costuri amenajare locație aproximativ 10.000 euro – posibilitate leasing operațional prin parteneriatul MBE & Grenke.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...