IPL E-light prin franciză

Ce reprezintă franciza Epilpulsar?
Epilpulsar și-a câștigat locul printre cele mai cunoscute centre care oferă servicii de epilare definitivă și fotorejuvenare. Franciza Epilpulsar este o franciză românească, specializată pe o singură ramură a esteticii, cu un sistem bine pus la punct pentru a fi ușor de gestionat și controlat. Deschiderea unui centru Epilpulsar presupune o investiție minimă într-un sector aflat în continuă dezvoltare și creștere. În prezent avem două centre Epilpulsar în București, un centru propriu și o franciză, și încă un centru la Brașov.
Care sunt calitățile pe care le căutați la un francizat?
În primul rând căutăm o persoană încrezătoare în afacere și în serviciile acesteia, cât și în francizor. Ne dorim în echipă o persoană dinamică, activă, perfecționistă. Disponibilitatea din punct de vedere al timpului cât și al implicării totale cântărește foarte mult în promovarea afacerii. În aceeași măsură, francizatul trebuie să aibă capacitatea să accepte puncte de vedere diferite de ale sale, să fie corect și să fie capabil să respecte regulile jocului stabilite de francizor.
Care sunt etapele achiziționării francizei?
După ce francizatul s-a decis, pasul următor este semnarea unui precontract care îi oferă timpul necesar pentru căutarea spațiului și pentru obținerea autorizațiilor necesare. În momentul în care toate autorizațiile sunt corecte, se semnează contractul de franciză. Acesta este momentul în care va fi înmânat manualul de franciză și se va ține trainingul. Cu câteva zile înainte de deschiderea noului centru se va organiza o campanie de promovare care va anunța existența unui nou centru Epilpulsar în sistem de franciză.
Ce planuri de dezvoltare aveți pentru următorii 3 ani?
În următorii 3 ani ne propunem să deschidem câte un centru în cele mai mari orașe ale României fără a stabili exact un număr de francize pe care suntem dispuși să-l vindem. Calitatea și profesionalismul sunt prioritare pentru noi, motiv pentru care suntem foarte selectivi în alegerea francizaților.
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...