De la suveniruri orientale la ceaiuri vieneze
Peste 300 de tipuri de ceaiuri, cafea, accesorii pentru servirea acestora, dulcețuri, siropuri bio - sunt doar câteva dintre produsele oferite de Demmers Teehaus. Conceptul a fost dezvoltat în Viena şi a pătruns pe piața din România pe 17 noiembrie 2007. Și unde putea fi adusă mai bine o părticică din cultura austriacă dacă nu în Cluj-Napoca, orașul desemnat Capitala Europeană a Tineretului în 2015. Cel care a împărtășit cu românii ceaiurile vieneze este Szarukan Laszlo, un antreprenor crescut într-o familie în care atletismul a devenit o tradiție. ”Tatăl meu a fost atlet de mare performanță, după care a fost antrenor la Universitatea Cluj. Am împărtășit pasiunea acestuia pentru sport și la rândul meu am făcut sport de mare performanță”, povestește Szarukan Laszlo, Master Francizor Demmers Teehaus.
Cum a început povestea Demmers Teahaus în România şi cum au întâmpinat românii acest concept?
În urmă cu câţiva ani am deschis la Cluj-Napoca, împreună cu cel mai bun prieten, un magazin de suveniruri aduse din Orient, care a fost de fapt punctul nostru de pornire în această afacere. Întrucât magazinul a fost extrem de îndrăgit de clienţii noştri ne-am dorit să le putem oferi acestora un ceai din partea noastră. Astfel, am deschis prima ceainărie din Cluj-Napoca şi din ţară. Fiind prima companie care aducea în România ceai de înaltă calitate, am avut nevoie de mult timp să învăţăm noi în primul rând, iar apoi să educăm clientela noastră. Pentru a reuşi în acest target al nostru ne-am asociat şi cu Adriana Ursoiu, cea care a pus la punct prima distribuţie naţională în acest domeniu. Datorită ei şi evident a unei echipe iubitoare de ceai, astăzi suntem prezenţi în peste 5.000 de locaţii Horeca din România. Dupa ce am reuşit să facem cunoscut ceaiul, asociindu-l cu brandul Demmers Teehaus, am pornit şi pe drumul francizei, devenind Master Francizorul din România.
De ce ar alege o persoană interesată să-şi pornească un business franciza Demmers Teehaus?
Deşi la noi în ţară nu toată lumea înţelege conceptul de franciză - de aici şi încrederea scăzută în acest sistem- noi suntem un exemplu clar că acest sistem funcţionează. Pe scurt, din punctul nostru de vedere sistemul de franciză pretinde şi oferă valori de ambele părţi - printre care şi încrederea - şi permite accesul la valorile şi experienţa în domeniu a echipei Demmers Teehaus Viena. Dacă v-ar plăcea să faceţi o carieră din pasiunea dumneavoastră pentru ceai, dacă sunteţi o persoană cu simţul afacerilor şi vă doriţi să conduceţi cel mai de succes magazin cu specialităţi de ceai din regiunea dumneavoastră, dacă sunteţi pregătiţi să sprijiniţi conceptul nostru de marketing şi să ne împărtasiti entuziasmul şi dedicaţia pentru ceai, vă putem oferi tot sprijinul de care aveţi nevoie, încât să vă puteţi dedica timpul clienţilor şi succesului afacerii dumneavoastră.
Ce sfaturi/recomandări aveţi pentru persoanele interesate să-şi pornească o afacere în franciză?
Primul pas pe care noi l-am urmat şi pe care îl recomand este înţelegerea pe deplin tot ceea ce presupune un sistem de franciză. În acest sens propun participarea la minimum un curs susţinut de o firmă specializată în domeniul francizelor. Recomand studierea tuturor ofertelor de francize- recomand colaborarea cu firme care au deja un portofoliu de francize - pentru a stabili care dintre francizele din ofertă se identifică cu valorile promovate de solicitant, sau invers. Ulterior urmează drumul lung al succesului.
Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Subiecte populare in Forum
philips respironics millennium m10 php in chemistry buy nembutal pentobarbital sodium online
Oprindelse: Holland Renhed i %: 98 Te1eghrmm ⛽️ @DUBZMNY 📦🍁💯🔞 https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink...
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC