Deliciul ceaiului vienez

Fascinația pentru ceai- acesta a fost motivul pentru care londonezul Andrew Demmer deschidea în anul 1981 primul magazin de ceaiuri Demmers Teehaus în Viena. De-a lungul timpului, magazinele care oferă peste 300 de tipuri de ceaiuri, cafea, accesorii pentru servirea acestora, dulcețuri, siropuri bio și produse de confiserie s-au extins în Austria, România, Ungaria, Polonia, Slovacia, Finlanda și Japonia. Primul magazin din țara noastră a fost deschis de Szarukan Laszlo, Master Francizor Demmers Teehaus, în Cluj-Napoca, pe 17 noiembrie 2007, însă produsele companiei sunt distribuite în rețeaua HORECA de peste 15 ani. Magazinul din Cluj-Napoca este un ”flag store”, fiind utilizat și pentru instruirea noilor parteneri de franciză și a angajaților acestora.
”Înainte de a deschide primul magazin în franciză am învăţat publicul cu consumul ceaiului de calitate- pe atunci exista doar ceaiul la plic, am făcut cunoscut brandul şi ne-am dezvoltat o piaţă în reţeaua HORECA, acolo unde în prezent aprovizionăm în jur de 5000 de locaţii”, povestește Szarukan Laszlo, Master Francizor Demmers Teehaus.
În prezent, în România sunt șase magazine Demmers Teehaus, toate deschise în sistem de franciză: două în Cluj Napoca, două în Constanța și câte unul în București și în Slatina. Obiectivele companiei pentru anul următor includ creșterea cifrei de afaceri cu cel puțin 2-3%, deschiderea celui de-al doilea magazin în București și bifarea unor noi locații în Iași și în Timișoara.
În anul 2012 compania a reușit să-și atingă obiectivele, chiar în condițiile crizei economice prelungite. ”Ne-am fixat o creştere în procente mărunte, creştere pe care am atins-o, dar în acelaşi timp am reușit să ne consolidăm poziţia pe segmentul HORECA, dezvoltând o serie de produse noi: Oriental Chai, Matcha Creation, Ice Tea Ready to Drink, produse care au avut o prezentare excepţională. Pe segmentul de retail am diversificat gama de accesorii şi am dezvoltat un plan de marketing care a avut succes”, spune Szarukan Laszlo.
Potrivit studiilor specialiștilor, infuziile de plante medicinale și infuziille aromatice sunt cele mai populare tipuri de ceai pe care le beau românii. Consumul de ceai pe cap de locuitor în România este de aproximativ 3-4 litri/an, mult mai scăzut decât în țări ca Polonia sau Rusia unde consumul este chiar și de 10 ori mai mare.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Cele mai citite

Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.