Ikea împarte franciza cu Marriot

Aproximativ jumătate din piața hotelurilor din Europa este împărțită între jucători ca Ibis, Holiday Inn sau Holiday Inn Express. Grupul Marriot intenționează să intre pe această piață, iar pentru atingerea acestui obiectiv s-a aliat cu gigantul suedez de mobilă Ikea.
Lanțul hotelier se va numi Moxy și va combina simplitatea celor de la Ikea cu know-how-ul în domeniul hotelier deținut de Marriot. Prezența Ikea în acest proiect a dus la funcționarea noilor clădiri în segmentul economic. Astfel, prețul unei nopți de cazare nu va depăși 85 euro. Camerele nu vor fi echipate cu mobilier de la Ikea, însă producătorul suedez va oferi soluții pentru reducerea semnificativă a costului mobilierului. Hotelurile ar urma să aibă între 150 și 300 de camere, care vor avea aceeași dimensiune și vor respecta aceleași standarde. Lanțul Moxy este destinat în principal călătorilor mai tineri, cu buget limitat.
Lansarea primul hotel sub brand-ul Moxy este programată în anul 2014. Francizatul va fi compania norvegiana Nodic Hospitality. Următoarele deschideri sunt programate în Germania, Marea Britanie, Italia, Olanda, Belgia și Austria. Hotelurile vor fi construite în apropierea parcurilor de birouri, aeroporturilor, precum și a stațiilor de tren și de metrou. Planurile celor două companii nu includ deocamdată și România, cu toate că brand-urile Ikea și Marriott activează pe piața locală.
Marca Ikea a fost înregistrată în anul 1943 în Suedia. Compania deţine în România un singur magazin, deschis în 2007 în zona Băneasa din Bucureşti, iar în prezent este în căutarea unei noi locații pentru cel de-al doilea magazin. Până în martie 2010, unitatea din Băneasa a fost operată în sistem de franciză de firma Moaro Trading, ulterior devenind parte a grupului suedez.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...