Când afacerea se transformă în pasiune

”Ambițioasă, perspicace, gata să răspund la orice provocare și nu în ultimul rând, pasionată de ceea ce fac” - așa se caracterizează pe scurt în calitate de manager al centrelor de înfrumusețare Nomasvello România, Dana Vlăscianu. Ea s-a alăturat echipei Nomasvello în calitate de francizat în anul 2011, când a deschis centrul din zona Unirii din Capitală. După un an, a preluat conducerea Nomasvello România în calitate de Manager General. ”Am ales o afacere din domeniul frumuseții deoarece îmi redă o sursă inepuizabilă de satisfacții. Pot spune că afacerea s-a transformat într-o pasiune, dar trebuie să recunosc că și implicarea mea este de 100%” , povestește Dana.
Raportându-te la propria persoană și la activitatea profesională de până în prezent, cum caracterizezi femeia antreprenor din România?
Cred că marea majoritate dintre femeile antreprenor pun accentul mai mult pe intuiție, când vine vorba de analiza pieței, ceea ce le permite femeilor sa vadă anumite oportunități. Femeile "simt" mai mult și "analizează" mai puțin. Consider că femeile antreprenor își dezvoltă un stil propriu de a conduce. Acest stil de management nu are nimic din noțiunile predefinite de competiţie dură, agresivitate și leadership.
NoMasVello este una dintre cele mai cunoscute francize de înfrumusețare din lume. De ce ai ales să dezvoltați o afacere în franciză?
Tocmai pentru ca este cea mai cunoscută franciză de înfrumuseţare din lume, am avut încredere în succesul pe care îl va avea şi în România. În momentul de faţă gestionez două centre Nomasvello şi Master Franciza şi pot spune că afacerea în franciză este cel mai bun business. Franciza Nomasvello este o afacere foarte simplu de gestionat deoarece noi oferim tot suportul pentru demararea afacerii plus consultanţă în permanenţă, iar aceste lucruri oferă siguranţă celor ce doresc să investească într-o astfel de afacere. În plus numele este deja construit. Cred că în orice business "secretul" este calitatea serviciilor oferite, mai ales într-o piaţă în care, dacă nu eşti cel mai bun, nu supravieţuieşti.
Care sunt cele mai căutate servicii din centrele NoMasVello? Ce oferă NoMasVello în pus față de celelalte centre de înfrumusețare din România?
Toate serviciile Nomasvello prezintă un interes ridicat faţă de clienţii noştri, începând de la Epilare Definitivă şi Rejuvenare Facială, pâna la Tratamentele de fermitate LED +Esthetic, Tratament anticelulitic LED, Tratament facial led şi Tratament de albire dentară LED. Un lucru care ne-a surprins în mod plăcut este că majoritatea clienţilor aleg să urmeze mai multe tipuri de tratamente. Avem cel mai rapid şi puternic echipament de pe piaţă (60 Joule/cm2), special conceput pentru a oferi tratamente de îndepărtare a părului şi de întinerire a pielii pe bază de lumină intens pulsată (IPL). Echipamentul modern dispune de un sistem intens de răcire Sub-Zero, care este blând la nivelul pielii şi care oferă o anestezie locală pentru a face un tratament nedureros. În plus, tehnologia Nomasvello oferă epilare pe piele bronzată. Reţeaua noastră dispune de propriul departament de dezvoltare şi colaborează cu specialişti IPL din SUA şi Israel, iar toate aceste lucruri ne oferă un avantaj faţă de celelalte centre de înfrumuseţare din România.
Consideri că româncele investesc suficient în imaginea lor?
Femeile din România sunt dispuse sa renunțe la multe lucruri, dar nu sunt dispuse să renunțe la serviciile de înfrumusețare. Româncele sunt cunoscute ca fiind unele dintre cele mai frumoase și îngrijite femei din lume. Dacă mergi în weekend în restaurantele și cluburile de la noi ai impresia că ești la un festival de modă.
Legat de epilarea definitivă, acum 5-10 ani, era un serviciu foarte scump și numai o anumită categorie de persoane își permiteau să investească sute chiar mii de euro pentru o singură ședinţă de epilare definitivă. În momentul de față oricine își permite acest gen de tratamente.
Ne poţi dezvălui un secret (”ritual”) personal de înfrumusețare?
Nu cred că existaă un „ritual” personal de înfrumusetare pe care să îl folosesc. Pot spune că pe lângă tratamentele moderne care ajută la întreţinerea frumuseţii, eu cred într-un stil de viaţă sănătos, cu mult sport şi o alimentatie sănătoasă. Acestea ar trebui să fie baza unei vieţi echilibrate.
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...