NoMasVello (NoMasVejez)

Făt-Frumos a renunțat la tinerețea fără bătrânețe după ce dorul de casă l-a mistuit. Astăzi, femeile ar face orice pentru a-și păstra tinerețea cât mai mult timp. Noile tehnologii ne permit să păcălim și să încetinim puțin timpul care nu mai are răbdare cu trupul și chipul nostru. Saloane care promit că ne vor face să ne iubim reflexia din oglindă găsești la tot pasul. Însă o rețea internațională de centre de înfrumusețare crede în ”tinerețe fără bătrânețe”. Este vorba despre Nomasvello, liderul modial în epilarea definitivă și întinerirea facială cu lumină intens pulsată (IPL), brand care se dezvoltă prin franciză pe piața românească. O afacere de viitor, dacă luăm în calcul cât de mult investesc româncele în propria imagine.
Nomasvello a intrat pe piața din România în anul 2010 și a deschis până în prezent 16 centre de înfrumusețare. Bucureștenii, băcăuanii, clujenii, băimărenii, craiovenii, arădenii, ploieștenii, piteștenii, gălățenii și timișorenii se pot bucura de toate serviciile Nomasvello, începând de la epilarea definitivă și rejuvenarea facială, până la tratamentele de fermitate LED+Esthetic, tratamentele anticelulitice LED, tratamentele faciale LED și tratamentele de albire dentară LED.
Cel mai nou centru a fost deschis în luna martie, în București, iar planurile de expansiune pe piața românească nu se opresc aici. Dana Vlăscianu, deținătoarea master-francizei Nomasvello pentru România, își propune să ajungă la 50 de centre proprii și în franciză.
”Avem multe obiective ambițioase și sunt convinsă că le vom realiza în acest an. Pentru anul 2013, ne-am propus să ne extindem și în orașele în care momentan nu există centre Nomasvello: Constanța, Brașov, Sibiu, Oradea etc. Am început anul cu dreptul, prin deschiderea noului centru de pe Bd-ul Decebal din București. Pe termen lung, dorim să creăm o rețea solidă de aproximativ 50 de centre proprii și în franciză”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Dana Vlăscianu.
Dacă vrei să-ți deschizi o franciză Nomasvello ai nevoie de un buget inițial de 30.000 de euro (fără TVA), sumă care se plătește într-o singură tranșă, la semnarea contractului de franciză. Dacă ai făcut rost de acești bani, trebuie să cauți o locație pentru viitorul centru de înfrumusețare, cu o suprafață cuprinsă între 35-50 metri pătrați. Odată intrat în rețeaua Nomasvello, ai și responsabilitatea achitării unei redevențe lunare în valoare de 500 de euro, sumă care cuprinde și contribuția de marketing.
”Franciza Nomasvello este o afacere foarte simplu de gestionat deoarece noi oferim tot suportul pentru demararea afacerii, plus consultanță în permanență, iar aceste lucruri oferă siguranță celor ce doresc să investească într-o astfel de afacere”, spune Dana Vlăscianu.
Găsești aici un interviu cu Dana Vlăscianu, Managerul General al Nomasvello România. (E.C.)
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...