Un nou salon de înfrumusețare la Arad
Salonul NoMasVello din Arad are o suprafață de aproximativ 50 de metri pătrați și este situat pe Bulevardul Revoluției. Acesta a fost deschis de Codruța Lăpăduș, francizat care mai deține un astfel de centru și în Timșoara. Potrivit declarațiilor acesteia, citate de www.bursa.ro, salonul din Timișoara are în prezent aproximativ 500 de clienți și venituri lunare de aproximativ 7000 de euro, din care 3500 de euro reprezintă profit.
Costul de achiziționare a francizei NoMasVello este, potrivit site-ului www.dailybusiness.ro, de 30.000 de euro plus TVA. La această taxă se adaugă costurile aferente amenajării centrului, în valoare de aproximativ 3.000 de euro. Francizatul NoMasVello se așteaptă să-și recupereze investiția în aproximativ 1 an, câștigul ulterior fiind cuprins între 2.000-3.000 de euro pe lună, potrivit declarației Codruței Lăpăduș, citată de www.dailybusiness.ro
NoMasVello, lider mondial în centre de epilare definitivă și terapii faciale cu lumină intens pulsată (IPL), deține peste 1200 de centre în 14 țări din Europa și America. NoMasVello a intrat pe piața din România în anul 2010 unde deține 15 centre în cele mai mari orașe din țară.
(E.C.)Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...