Unde mergi în concediu?

Nu mai avem o vacanță de vară ca în timpul școlii. Cele trei luni de vacanță pe care le aveam cândva le-am sintetizat în mini-vacanțele de 1 Mai, Paște și Rusalii. Pentru mulți dintre noi urmează însă și mult așteptatul concediu. Dacă nu ți-ai ales încă o destinație de vacanță, poate te orientezi în funcție de topul celor mai mari agenții de turism din România după cifra de afaceri, realizat de Mediafax.
Primele trei locuri în top sunt ocupate de Happy Tour, Eximtur și Christian Tour. Happy Tour, cea mai mare agenție de turism la nivel național, a înregistrat anul trecut afaceri de 182 milioane de lei scrie Mediafax. Agenția a fost fondată în anul 1996, însă de la sfârșitul lui 2007, compania este deținută 100% de GED, un fond de investiții spaniol, care a adus în România și franciza de înfrumusețare Cellulem Block Bellezza.
Eximtur, ocupanta celei de-a doua poziții, este cea mai mare agenție de turism cu capital românesc. Anul trecut, vânzările companiei au ajuns la 157 milioane de lei. În anul 2011, compania a lansat programul național de franciză, iar până în prezent rețeaua agențiilor de turism s-a extins, cuprinzând pe lângă cele 14 agenții proprii și 11 agenții francizate în orașele București, Brașov, Craiova, Galați, Brăila, Iași, Mediaș, Pitești, Târgu-Mureș, Alba Iulia și Bistrița.
Locul al treilea al topului realizat de Mediafax este ocupat de Christian Tour, agenția care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 155,8 milioane de euro. Următoarele poziții în clasament sunt ocupate de Perfect Tour, Vola.ro, Accent Travel&Events, Hotel Air, Travel Turism, Mareea.
(L.N.)
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...