Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Retailerul britanic de fashion New Look, intrat pe piața românească în august 2011, a anunțat că începând din 17 iulie își va muta spațiul de shopping din AFI Palace Cotroceni vis-a vis de magazinul New Yorker. Cu această ocazie, retailerul va organiza o petrecere de casă nouă. Fanele brandul-ui sunt așteptate cu sesiuni de make-up, muzică mixată live de DJ Eko, băuturi de la Redd's și multe reduceri. Rețeaua New Look numără 7 magazine pe piața locală, toate deschise prin franciză. Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
Ignatios Ionas, country manager New Look România, consideră că „România are un mare potenţial de creştere în ceea ce priveşte retailul de fashion”, retailerul plănuind ca în următorii 5-8 ani să ajungă la o rețea de peste 20 de magazine pe piața locală.
Mutarea spațiului de shopping a retailer-ului britanic nu este singura schimbare anunțată pentru mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală. Potrivit ZF, din 2014, Starbucks și Sephora vor dispărea din centrul comercial, fiind înlocuite de cafeneaua franțuzească Brioche Doree, respectiv de magazinul de parfumerie Douglas. Brand-urile Starbucks și Sephora au fost aduse prin franciză pe piața românească de compania grecească Marinopoulos, companie care deține și drepturile de franciză pentru Gap și Marks & Spencer.
Brioche Dorre este un concept franțuzesc care oferă peste 150 de produse de patiserie (croisante, pain au chocolat, brioche, tarte, lamaie bezea, moelleux au chocolat ș.a.), vienoiserie și alte preparate. Brand-ul a fost adus tot prin franciză în România, administratorul master francizei fiind Eric Colas, fost food store la Carrefour România. Momentan, poți încerca produsele Brioche Doree doar în patiseria din centrul comercial Sun Plaza din București.
Douglas este prezent în România prin cea mai de succes divizie a sa – Parfumeriille Douglas. Brand-ul a intrat pe piața locală la sfârşitul anului 2007. În prezent reţeaua Douglas România a ajuns la 13 magazine.
(L.N.)Articole citite
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment