Îngrijire dentară fără stomatolog

Marc Pennino, managerul Smile-Box, s-a mutat în România în urmă cu 8 luni. Trei luni mai târziu a deschis în București primul salon de albire dentară cosmetică. În prezent, acesta vrea să-și dezvolte afacerea ca francizor.
Cum descrieți afacerea Smile Box?
Firma Smile Box este specializată în albirea dentară cosmetică. Pentru clienți, acest procedeu este mai ușor, mai ieftin și mai plăcut în comparație cu alte metode folosite în cabinetele stomatologice. Atmosfera dintr-un salon de albire dentară cosmetică este relaxantă, similară cu cea din saloanele de înfrumusețare.
De ce ați ales să vă extindeți prin franciză?
Franciza mi se pare un concept foarte interesant și în același timp o metodă simplă să începi un business nou. Cred că aceasta este metoda care mi se potrivește. Vrem să ne dezvoltăm ca francizori, să vindem conceptul și să mergem mai departe.
De ce ați ales să deschideți o afacere în România?
Am cunoscut România în urmă cu câțiva ani. Mi-a plăcut această țară și am vrut să încep o afacere aici. Am ales o activitate din domeniul înfrumusețării pentru că acest tip de afacere mi se pare potrivit pentru orice piață.
Care este taxa de aderare la franciza Smile Box?
Taxa de franciză este de 1600 de euro + TVA.
Care sunt beneficiile pe care le oferiți viitorilor francizați?
Francizații vor beneficia de un brand care este promovat la nivel național și de un training specific pentru acest domeniu de activitate.
Ce condiții trebuie să îndeplinească viitorii francizați?
Nu avem condiții specifice. Noi le vom oferi de la început trainingul necesar pentru a putea începe și practica această activitate. Nu trebuie să fii neapărat stomatolog ca să-ți deschizi o franciză Smile Box. Este necesar însă acest training, de altfel ca și în alte domenii de activitate.
Cum vă promovați franciza Smile Box?
Pentru promovarea Smile Box nu folosim publicitatea directă. Încercăm să ne facem cunoscuți prin intermediul mass-media: presă scrisă- prin intermediul articolelor despre noi, și prin intermediul televiziunii.
Care sunt planurile Smile Box pentru următorii 3-5 ani? În următorii 3-5 ani vrem să ne dezvoltăm ca francizor în România. Vrem să facem o rețea, un lanț puternic care să fie prezent în întreaga țară. Avem deja discuții cu reprezentanți din două orașe: Craiova și Bacău. În general, dorim să ne extindem în orașele cu peste 50.000 de locuitori, cum ar fi Cluj, Timișoara, Constanța.
Ce le recomandați persoanelor care vor să devină francizați Smile Box?
Smile Box este o afacere de viitor care necesită o investiție mică. Dacă veți dori să colaborați cu noi, în viitor vă vom oferi tot sprijinul necesar pentru bunul mers al afacerii.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...