EXIMTUR, două decenii de tradiție în turism

Au trecut două decenii de când EXIMTUR deschidea prima agenție din țara noastră. Astăzi, EXIMTUR este unul dintre cele mai importante nume din piața de turism, fiind cea mai mare agenție de turism cu capital 100% românesc, care are în spate o întreagă echipă de profesioniști și milioane de clienți. ”Cei 132 de angajați sunt cel mai important asset al nostru. Fără o echipă valoroasă nu poți să faci performanță. De asemenea, cele două milioane de turiști și cei 2.500 de clienți corporate care au apelat la serviciile EXIMTUR reprezintă alte două puncte de reper importante în viața companiei noastre. O altă realizare importantă este programul național de francize EXIMTUR, care este un succes. Avem deja 12 agenții deschise în sistem de franciză”, a declarat pentru Franchising.info.ro Radu Hriniuc, Director Vânzări EXIMTUR.
Până la finalul acestui an, EXIMTUR și-a propus să implementeze încă cinci francize în orașele în care nu are agenții în prezent. ”De asemenea, vrem să implementăm softurile și aplicațiile la care am lucrat lucrat în acest an. Din punct de vedere al indicatorilor financiari, preconizăm o ușoară creștere a cifrei de afaceri în 2013 față de 2012”, spune Radu Hriniuc.
EXIMTUR sărbătorește cei 20 de ani de tradiție pe piața românească împreună cu clienții agenției. Compania a derulat o campanie prin care fiecare client care a cumpărat un pachet de servicii în luna aprilie, a beneficiat de un cadou aniversar: obiecte de sezon estival sau vouchere valorice pentru achiziții ulterioare de servicii turistice. De asemenea, în perioada 8 iulie – 8 octombrie, clienții EXIMTUR care trimit companiei impresii din vacanță vor primi poza preferată din concediu sub formă de magnet de frigider.
Despre EXIMTUR
EXIMTUR este cea mai mare agenție de turism cu capital 100% românesc. În anul 2011, compania a lansat programul național de franciză, iar până în prezent rețeaua agențiilor de turism s-a extins, cuprinzând pe lângă cele 14 agenții proprii și 12 agenții francizate în orașele București, Brașov, Craiova, Galați, Brăila, Iași, Mediaș, Pitești, Târgu-Mureș, Alba Iulia și Bistrița.
(E.C.)

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...