Îți ursesc să ai afacere

Le știm din poveștile cu Feți-Frumoși și prințese. Ursitoarele sunt zânele din mitologia românească care au harul să hotărască soarta noului născut. De ceva timp însă ursitoarele apar și la botezurile din zilele noastre. Emoție, ochi înlăcrimați, entuziasm, admirație și multă bucurie. Sunt câteva dintre stările pe care le-au adus ursitoarele pe chipul invitaților unui botez la care am participat recent.
E uimitor câtă emoție poate produce celebrul ”La, la, la!” fredonat pe fundalul Ciuleandrei. E uimitor cum s-au putut strânge la un loc șapte fete frumoase și talentate. E uimitor cât de frumos sună cuvintele adresate din suflet membrilor unei familii despre care nu știi nimic. E uimitor să vezi atât de multă emoție în jur.
Ursitoarele secolului XXI nu sunt doar un grup de fete frumoase. Au vocea cristalină și plăcută, dicția perfectă, cântă și recită din suflet și crează un moment memorabil la petrecerea noului născut. Așa că dacă vezi în această poveste o idee de afacere, nu te aștepta să fie foarte simplu.
Nu ai nevoie doar de trei, patru, sau șapte fete frumoase. Momentul trebuie pregătit cu multă grijă. Fiecare cuvânt rostit este important așa că trebuie ales cu mare atenție. Momentul trebuie să rămână întipărit în mintea și în sufletul invitaților. Ideea e să-și amintească de ursitoare când vor boteza următorul copil și să invite ursitoarele tale. Bineînțeles, este imposibil să mulțumești întreaga audiența. Vor fi și invitați care vor spune : ”Mie nu mi-a plăcut”. Însă impresia generală este cea care contează. Și emoția. Este foarte important ca momentul ursitoarelor să inspire emoție.
Nu avem o statistică exactă însă din ce în ce mai multe petreceri de botez sunt vizitate de ursitoare. Prețul pentru spectacolul unui grup de ursitoare poate începe de la circa 300 de RON pentru trei zâne și crește în funcție de numărul ursitoarelor chemate și al spectacolului pregătit de acestea. Dacă ai echipa potrivită îți poți crea o afacere de succes pe care o poți adapta la diverse ocazii: aniversări, petreceri tematice, botezuri etc.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...