Franciza Vodafone, o inițiativă de peste 12.500 EUR

Francizele Vodafone sunt localizate în București, Iași, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamț, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Vișeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil și Târgu Mureș, arată un comunicat de presă al operatorului de telefonie. Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experiența de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleași standarde de imagine și calitate a serviciilor ca și magazinele Vodafone.
“Prin acest program oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Invităm românii cu inițiativă să ne fie parteneri și să își dezvolte, împreună cu noi, afaceri de succes. Ne dorim să construim acest model de business alături de antreprenori locali cu o bună reputație, experiență în domeniu, orientați spre rezultate, care au calități demonstrate de conducere. Aceștia trebuie să dispună de o bază de capital personal și să-și dorească să dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone Romania.
Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone și partener. La intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 si 15.000 de euro, în funcție de factori precum tipul locației, suprafață, zona geografică și nivelul de investiții necesar amenajării și echipării spațiului comercial. În plus, potențialul partener trebuie să dispună și de un capital de investiție ce pornește de la 10.000 de euro, care acoperă garanția aferentă liniei de credit comercial și rulajul din primele două luni de activitate.
Principalii competitori Vodafone dezvoltă de asemenea rețele de franciză pe piața locală. Orange România a dezvoltat o largă reţea de magazine ce cuprinde peste 90 magazine proprii, peste 200 în regim de franciză şi numeroase alte puncte de vânzare în toată ţara. Sistemul de franciză al operatorului de telefonie mobilă a fost lansat în aprilie 2009. Un alt operator de telefonie mobilă care se dezvoltă și prin franciză pe piața locală este Germanos, parte a grupului Cosmote, cu aproximativ 220 de magazine în toată țara.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...