Euromaster accelerează pe piața francizei

Franciza Euromaster a fost lansată în anul 2008 și s-a extins treptat în 13 dintre cele 17 țări în care activează compania. Rețeaua Euromaster numără în prezent peste 2.300 de service-uri, dintre care peste 800 sunt francize. În România, programul de franciză a fost lansat în anul 2012, iar de atunci s-a extins treptat în mai multe locații din țară, rețeaua ajungând în prezent la 22 de centre. ”Am deschis un nou centru de retail în București, pe Bulevardul Timișoara, iar în franciză ne-am extins cu două centre în Campulung și două centre în Timișoara. În curând urmează să deschidem noi locații în Arad si Craiova”, a declarat Cosmin Munteanu, Manager Franciză Euromaster.
Centrele Euromaster oferă servicii întreținere auto și servicii anvelope, atât pentru vehiculele ușoare cât și pentru camioane. Pe segmentul anvelopelor de camion compania deține o cotă de piață de 13%.
În prezent, service-urile Euromaster pot fi găsite în București, Oradea, Bacău, Timișoara, Iași, Pitești, Câmpulung, Bistrița, Brașov, Buzău, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Galați și Slobozia. Compania este în continuare în căutare de parteneri care să se alăture rețelei experților în anvelope.
”Important este ca partenerii noștri să privească aderarea la un concept pe termen lung pentru că orice afacere trebuie să aibă ca viziune sustenabilitatea ei”, spune Cosmin Munteanu. ”Vreau să subliniez faptul că rolul francizorului trebuie să fie unul de suport, nu de autoritate”, a completat acesta.
Programul de franciză Euromaster este construit pe două modele de business: un model axat pe business-ul pentru autoturisme, celălalt pentru camioane și vehicule industriale. Consultanții Euromaster îi ajută pe proprietarii service-urilor să implementeze conceptul brand-ului și le monitorizează și susțin dezvoltarea.
Un alt avantaj al aderării la rețeaua Euromaster este reprezentat de gradul se satisfacție al clienților service-urilor. ”La finalul anului trecut am realizat un studiu intern, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite. Rezultatele vorbesc de la sine: peste 80% dintre clienții Euromaster sunt foarte mulțumiți de produsele și serviciile noastre”, spune Cosmin Munteanu.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...