O sută de mii de clienţi noi pentru Vodafone

La 31 martie 2014, operatorul de telefonie mobilă avea 8.185.680 clienţi la serviciile de telefonie mobilă, în creştere cu 104.390, faţă de 2013. Pe de altă parte, veniturile totale ale Vodafone România pentru întreg anul financiar 2013/2014 s-au situat la 748,5 mil. euro, în scădere cu 2,2%, în bază organică, faţă de anul trecut.
În luna noiembrie, Vodafone a lansat un program prin care o parte dintre cele 200 de magazine proprii ale operatorului au fost preluate în sistem de franciză de către antreprenori. Francizele Vodafone sunt localizate în București, Iași, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamț, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Vișeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil și Târgu Mureș.
Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experiența de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleași standarde de imagine și calitate a serviciilor ca și magazinele Vodafone.
Potrivit site-ului oficial al companiei, la intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 şi 15.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul locaţiei, suprafaţă şi zona geografică. Potenţialul partener trebuie să dispună şi de un capital de investiţie ce porneşte de la 10.000 de euro, care acoperă garanţia şi rulajul din primele două luni de activitate.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., cel mai mare grup internaţional de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 419 de milioane de clienţi, la 31 decembrie 2013. Vodafone are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere în întreaga lume.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...