Rețeaua EUROMASTER a crescut de la 14 la 23 puncte de lucru în România

„Am ales să deschidem 8 noi puncte de lucru în franciză, pentru a fi mai aproape de clienţii noştri care traversează si lucreaza in România. EUROMASTER se remarcă prin gama largă de servicii de intretinere pe care o oferă autoturismelor si camioanelor, urmând deja o reţetă de succes, dezvoltată la nivel European”, a declarat George Lopanov, Director General EUROMASTER România.
EUROMASTER îşi propune dezvoltarea în România a reţelei în sistem de franciză, prin puncte de lucru plasate strategic, în apropierea clienţilor, şi prin servicii de calitate, la cel mai înalt standard pe care reţeaua îl oferă de peste 20 de ani în Europa. „Ne dorim să implementăm proiectul de franciză EUROMASTER la scară cât mai mare şi să aducem cât mai multe puncte de lucru autohtone sub umbrela europeana, deoarece acest proiect aduce beneficii reale clienţilor români, prin serviciile diversificate, implementate la cele mai înalte standarde de calitate”, a adaugat George Lopanov.
Punctele de lucru în sistem de franciză beneficiază de aceleaşi instrumente, aceleaşi metode de vânzare şi de lucru ca cele ale reţelei EUROMASTER la nivel European, dar şi de notorietatea şi cunoştinţele reţelei. În plus, punctele de lucru în sistem de franciză EUROMASTER au acces şi la multiplele acţiuni promoţionale şi iniţiative lansate de reţea, iar în funcţie de zona geografică şi specificul activităţii, acestea pot profita de contractele clienţilor naţionali şi internaţionali ai reţelei.
Pe tot parcursul perioadei aceprite de contractul de franciza, compania francizata are parte de un sprijin adecvat pentru ca în final semnalizarea şi implementarea metodelor de lucru EUROMASTER să se efectueze în condiţii optime. Practic, prin acest sistem de franciză, EUROMASTER pune la dispoziţia noilor francizaţi, toate cunoştinţele şi infrastructura dezvoltată de reţea: documente, servicii de formare, contracte cu furnizori şi accesul la cele mai bune practici europene şi internaţionale.
Reţeaua EUROMASTER
Reţeaua EUROMASTER a fost înfiinţată în 1992 şi este parte a Grupului Michelin. În 2007 a fost lansat la nivel European Programul de Parteneriat Michelin: o abordare orientată către dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope. În 2008 Michelin a mandatat EUROMASTER să dezvolte un concept inovator de Program de Parteneriat: FRANCIZA EUROMASTER care are în prezent 800 de puncte de lucru in Europa.
Astazi, reţeaua EUROMASTER din România deţine 23 puncte de lucru la nivel naţional din care 8 în regim de franciză. Reţeaua este specializată în distribuţia anvelopelor şi întreţinerea vehiculelor grele şi uşoare precum: servicii aferente roţilor (montare, demontare, echilibrare, recanelare, permutare etc.), revizii auto (ulei, filtre), sistem de frânare (plâcuţe, discuri), amortizoare etc.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...