Paralela 45: Grecia surclasează Turcia în topul preferinţelor turiştilor romani

Numărul de chartere care pleacă din România spre Grecia va depăşi în premieră în acest an numărul de zboruri spre Antalya şi celelalte staţiuni din Turcia, ducând un număr de peste 110.000 turişti romani către insulele elene, faţă de aproximativ 90.000 către Turcia.
„Grecia este în creştere, iar acest lucru l-am previzionat încă de la finalul lui 2013, când deja aveam mai multe rezervări early booking decât în anii trecuţi. Grecia a câştigat în preferinţele romanilor pentru că are o varietate mult mai mare de hoteluri, de la una la cinci stele, iar preţurile au tot scăzut. Turcia în schimb, datorită cererii mari din ultimii ani a mărit tarifele cu 3-5%. Totodată creşterea se bazează şi pe majorarea numărului de chartere inclusiv cu plecări naţionale”, a explicat dl. Alin Burcea, preşedinte Paralela 45.
Un turist plăteşte în medie pentru o săptămână în Grecia, cazare plus avion aproximativ 500 de euro, în timp ce un pachet în Turcia costă 700 euro. Romanii tind să renunţe însă la facilităţile all inclusive din Turcia în favoarea unui preţ mai mic pentru Grecia.
Destinaţiile greceşti din portofoliul Paralela 45 includ Evia, Halkidiki, Thassos, Paralia Katerini, Corfu, Chios, Lefkada, Lesbos, Zakynthos, Parga, Kamena Vourla, Kefalonia, Vrachos Beach, Samothraki, Skiathos, Skopelos, Samos, Kanali, Pelion, Volos, Tolo, Riviera Olimpului, Sivota şi Loutraki.
Paralela 45 este singura agenţie de turism care a inclus insulele Naxos şi Paros în oferta turistică de anul acesta. Naxos, cea mai mare insulă din Arhipelagul Cycladelor, se remarcă prin plajele lungi, cu nisip foarte fin şi cu ape limpezi, turcoaz. Satele situate în câmpiile fertile sau pe malul mării sunt foarte interesante: în primul rând pentru că sunt autentice şi păstrează numeroase elemente arhitecturale din trecut – fundaţii de piatră, mănăstiri, turnuri de apărare. Paros este o insulă liniştită, din zona centrală a mării Egee, principala sa caracteristică fiind marmură albă.
Paralela 45 este una dintre agențiile de turism care se dezvoltă în sistem de franciză în România. ”Pentru a obține franciza Paralela 45, trebuie, în primul rand, să vă precizați intenția, insotita de C.V-ul actionarului societatii. Trebuie sa obtineti un spatiu (proprietate sau inchiriere). Este extrem de important cine va lucra in această agenție”, se arată pe site-ul companiei.
O altă companie cu acționariat 100% românesc care oferă licență de franciză este EXIMTUR. Prin intermediul francizei EXIMTUR, atât agențiile de turism care există deja pe piață, cât și cele nou înființate de către alte entități interesate, au posibilitatea integrării într-o rețea funcțională de agenții de călătorii, capabilă să furnizeze servicii complexe și complete în acest domeniu, în conditiile păstrării independenței afacerii. Mai multe informații despre franciza EXIMTUR găsești în catalogul nostru de francize.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...