Cele mai vizibile brand-uri Horeca în publicitate

McDonald's este pe primul loc la categoria fast food, cu 13.263 de reclame difuzate în prima jumătate a anului 2014, având un rate card estimat la 16.233.870 de euro, arată un raport realizat de compania de monitorizare mediaTRUST. Locul doi este ocupat de KFC care a înregistrat 4.963 de reclame și un rate card de 7.669.711 de euro. Intrat pe piața din România în anul 2012, Subway este pe locul trei în clasament cu 650 de reclame și un rate card estimat la 555.730 de euro.
Pizza Hut a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, 2.767 de reclame cu un RC de 3.626.383, situându-se astfel pe primul loc în clasamentul pizzeriilor. Presto Pizza este pe locul doi cu 632 de reclame și un RC estimat de 180.376 euro. Locul trei este ocupat de Speed Pizza cu 113 reclame și un rate card de 69. 445 euro.
Topul celor mai vizibile restaurante în publicitate este condus de Hard Rock Cafe cu 783 de reclame și un rate card de 203.969 de euro. Locul doi este ocupat de Berăria Siegfried cu 413 reclame înregistrate și un RC de 111.076 euro. Trattoria Don Vito este al treilea cel mai bine situat restaurant, din punct de vedere al numărului de reclame, cu 404 de reclame și un RC de 100.836 euro. Hanul Hangiței a înregistrat, în perioada analizată, 346 de reclame și un RC de 446.000 euro.
Primul loc la categoria cafenele/ceainării este ocupat de Ceainăria Adevărul cu 60 de reclame și un RC de 164.199 euro. Cafeneaua The Institute este pe locul doi la această categorie cu 3 reclame și un RC de 5.175 de euro. Cafe Louis este in top cu 3 reclame și un RC de 14.400 euro. Brutăriile Paul sunt în top cu 135 de reclame și 34.310 euro RC.
Despre raport
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 26.477 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie - 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria food/horeca.
*Segmentul Horeca nu include hotelurile și pensiunile pentru acest studiu.
Despre mediaTRUST
mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, retail, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...