„Am crezut in ideea mea”

Aveti o poveste foarte captivanta in antreprenoriat. Va rugam sa impartasiti cu noi cele mai importante etape din dezvoltarea carierei Dvs.
Am inceput in decembrie 2006 si am livrat aproximativ 600 de polite, nu livram in provincie, comenzile veneau pe e-mail. In 2007 eram trei colegi si jumatate! Avusesem primul interviu in tramvai. Mergeam cu tramvaiul cand se strica masina inchiriata. In 2008 deja dublasem echipa si ideile! Pana in 2011 aproape ca am dublat echipa in fiecare an. Apoi am inteles ca automatizarea sistemului este vitala.
In 2014 avem un call center format din 10 persoane, livram in toata tara, avem program non stop, am extins serviciile si continuam sa lucram la asta! Pe langa asigurari, in prezent le putem oferi clientilor roviniete si un serviciul de asistenta in caz de dauna. Si desigur acum putem vorbi de comenzi lunare de ordinul miilor.
Ce v-a determinat sa alegeti o afacere din domeniul asigurarilor?
Am crezut in ideea mea: vanzarile de polite RCA online trebuiau sa ia amploare si in Romania.
Numele rca-ieftin era de asemenea extrem de captivant. Devenit intre timp pint.ro, cate persoane acceseaza site-ul Dvs lunar si cati clienti aveti pe luna?
Numele rca-ieftin „era” atat de captivant incat il mai foloseau cel putin 50% dintre brokerii care activau si in online (cel putin sub forma de reclama). Putem discuta de acest subiect la prezent. Suntem inca in proces de rebranding, nu am renuntat la rca-ieftin.ro, lucram cu ambele site-uri in paralele. Deja vin comenzi din pint.ro. Vom trage o line dupa cel putin un an de zile.
Cand ati ales sa va dezvoltati afacerea si prin franciza si de ce ati ales aceasta modalitate de dezvoltare a afacerii?
Consideram ca este foarte important sa fim in proximitatea clientului si sa putem face acest lucru eficient si cu o implicare maxima din partea oamenilor.
Care sunt principalele motive pentru care cei interesati ar trebui sa aleaga franciza RCA-ieftin.ro (pint.ro)? Care sunt cele mai importante beneficii pe care le oferiti partenerilor?
O afacere in regim de franciza are o multime de avantaje: potentialul de business ramane crescut chiar daca nu vii cu o idee inovativa, investitia este considerabil mai mica si profitul vine mai repede decat intr-o afacere proprie.O companie nu poate trai fara marketing. Noi ne ocupam sa inovam in acest domeniu, ca sa obtinem rezultate fenomenale cu cat mai putini bani.
Ce obiective/planuri aveti pentru urmatoarea perioada? Dar pe termen lung?
In 2014 vrem sa ajungem si mai aproape de clienti prin deschiderea unor noi francize in cele mai importante orase ale Romaniei, sa aducem servicii suplimentare clientilor si sa cream calea spre un million de clienti zambitori din 2018.
Un sfat pentru cei care vor sa urmeze calea antreprenoriatului.
Va suna ca in carti, insa atunci cand am primit informatia, nu am judecat-o si la mine a functionat.
Am mai multe sfaturi pentru tinerii antreprenori:
1. Trebuie sa stii exact ce vrei, obiectivul final, care apoi sa il tai in bucati mai mici pe perioade de timp, astfel incat obiectul final sa fie ambitios insa tangibil. Oricare ar fi obiectivul, trebuie sa fie intr-un domeniu pe care sa-l iubesti.
2. Sa stii "de ce vrei sa faci asta", mai ales in momentele dificile, pentru ca vor fi din plin.
3. Sa joci corect, sa ai principii solide de business si de viata si sa le aplici in toate cazurile.
4. Sa ai capacitatea de a prioritiza si de a duce la bun sfarsit planurile, actiunile.
5. Sa joci in echipa si sa intelegi ca activul cel mai important pentru o firma, dupa clienti, sunt colegii tai.
6. Sa angajezi oameni mai buni ca tine si sa incurajezi acelasi lucru in echipa ta.
7. Sa ai un avocat, un contabil si, mai nou, un specialist in IT.
8. Sa nu te opresti din inovare.
9. Sa fii disciplinat.
10. Sa fii modest.
Dintre toate cel mai mult tin la ultima. Este calitatea ce te ajuta sa nu te opresti din invatat.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...