Poșta Română a deschis primul centru în franciză

Conform contractului semnat cu Poşta Română, subunitatea poştală Partener Domino a fost dotată de către beneficiarul de franciză cu toate echipamentele impuse de activitatea poştală, inclusiv cu sistemele de securitate necesare, informează un comunicat de presă al companiei de stat. Costul estimat al investiţiilor făcute de către Domino Servicii Diverse SRL este de aproximativ 40.000 de lei.
În cadrul subunităţii vor lucra 3 angajaţi, cu un program de lucru cu publicul, de luni până sâmbătă, între orele 09:00 – 21:00, şi duminică, între orele 09:00 – 17:30. Aceasta va oferi toate produsele şi serviciile din portofoliul Poştei Române, cu excepţia distribuţiei de pensii.
„În era digitală, unele locaţii tradiţionale ale Poştei nu mai sunt viabile. Mutând serviciul în lanţuri de magazine poziţionate comercial, clienţii beneficiază de o experienţă completă de retail. Prin acest parteneriat, Poşta Română, în calitate de francizor, îşi va optimiza portofoliul de produse şi servicii, dar şi costurile operaţionale, raportat la valoarea adăugată a acestora”, a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române.
Beneficiarul de franciză va raporta Poştei Române veniturile încasate, din care va păstra o sumă constituită din comisioane fixe aplicate pe serviciu sau produs furnizat. La această sumă finală, operatorul naţional de servicii poştale va mai încasa o redevenţă de 2%.
„Acest parteneriat cu Poșta Română este o oportunitate de business pentru noi, inclusiv în sensul fidelizării şi extinderii numărului de clienţi. Credem foarte mult în serviciile şi produsele partenerului nostru şi vrem să profităm de potenţialul său de dezvoltare. Analizăm extinderea acestui parteneriat şi în alte oraşe din ţară, unde, la fel ca şi în Bucureşti, să lucrăm cu tarifele Poştei Române şi zero comision perceput clienţilor”, a declarat Anca Cîmpeanu, Director al complexului Domino Plaza.
Astfel, tarifele produselor şi serviciilor furnizate prin beneficiarul de franciză vor fi cele practicate de Poşta Română în toată reţeaua sa, fără niciun fel de cost suplimentar.
Încasările anuale estimate în subunitatea poştală Partener Domino sunt de aproximativ 1 milion de lei, cu un profit estimat pentru Poşta Română de 78.000 de lei. Veniturile anuale estimate ale Domino Servicii Diverse sunt de peste 150.000 de lei.
Planul de management al Companiei Naţionale Poşta Română, pentru perioada 2013 – 2016, are ca reper strategic procesul de reorganizare a proceselor, în paralel cu optimizarea portofoliului de produse şi servicii. În cadrul acestei strategii, Poşta Română intenţionează să dezvolte parteneriate cu potenţiali beneficiari, având la bază un model de business modular, care să permită implementarea sistemului de franciză poştală în mare parte din reţeaua de subunităţi.
Compania Naţională Poşta Română deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. În prezent, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...