Afacerea care nu a simţit criza

Centrulde remodelare corporală Body Creator a fost lansat în anul 2001, în Croaţia. Conceptul a avut la bază două idei principale: crearea unui sistem care ajută clienţii să piardă din greutate în mod natural şi dezvoltarea unei reţele de franciză. De-a lungul timpului, Body Creator nu numai că a oferit rezultate spectaculoase clienţilor, dar s-a şi impus în piaţă cu o tehnologie profesională.
În afară de Croaţia, Body Creator s-a dezvoltat cu succes în ţări ca Slovenia şi Bosnia Herţegovina. Următorul pas este expansiunea în România, unde compania caută un master francizat. Body Creator îşi oferă reţeta prin intermediul unei francize transparente, care are la bază o metodologie inovativă şi un sistem de politici şi business management foarte bine pus la punct.
„Căutăm un master francizat care să cunoască foarte bine piaţa pe care activează şi care să-şi dorească să devină partenerul nostru”, arată reprezentaţii Body Creator. „Acesta va avea privilegiul să dezvolte sufrancize, însă în acelaşi timp va avea şi obligaţia să deschidă cel puţin un centru propriu”.
Contractul de master franciză se semnează pe o perioadă de 10 ani, iar taxă de master franciză se ridică la circă 20.000 EUR. Mai multe informaţii despre aceast concept găsiţi în catalogul nostru de idei de afaceri.

Articole citite

Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur