Euromaster a deschis la Arad primul punct de lucru în sistem de franciză
„Am ales să deschidem un punct de lucru în franciză in Arad, pentru a fi mai aproape de clienţii noştri care traversează zona de vest a României. Euromaster B&T se remarcă prin gama largă de servicii de mentenanţă pe care o oferă autoturismelor si camioanelor, urmând deja o reţetă de succes Euromaster, dezvoltată la nivel European” a declarat George Lopanov într-un comunicat de presă al companiei, Director General Euromaster România.
„Ne bucurăm şi ne onorează faptul că numele familiei noastre este asociat cu Euromaster. O familie compusă din peste 2300 de sucursale în 17 ţări europene. Am parcurs un drum lung pentru a ajunge aici, am învăţat multe şi ne-am dedicat pasiunii noastre pentru anvelope. Echipa noastră s-a rodat şi a devenit mai bună de la an la an iar totul a fost posibil datorită clienţilor şi furnizorilor noştri. Credem că avem o bază solidă care ne va permite să continuăm cu succes şi acest nou capitol, Euromaster B&T.”, a declarat dl.Doru Brancu, Director General Euromaster B&T Timisoara.
Euromaster îşi doreşte să dezvolte în România reţeaua în sistem de franciză, prin puncte de lucru plasate strategic, în apropierea clienţilor, şi prin servicii de calitate, la cel mai înalt standard pe care reţeaua îl oferă de peste 20 de ani în Europa. „Ne dorim să implementăm proiectul de franciză Euromaster la scară cât mai mare şi să aducem cât mai multe reţele autohtone la nivel european, deoarece acest proiect aduce beneficii reale clienţilor români, prin serviciile diversificate, implementate la cele mai înalte standarde de calitate.” a adaugat George Lopanov.
Punctele de lucru în sistem de franciză beneficiază de aceleaşi instrumente, aceleaşi metode de vânzare şi de lucru ca cele ale reţelei Euromaster la nivel European, dar şi de notorietatea şi cunoştinţele reţelei. În plus, punctele de lucru în sistem de franciză Euromaster B&T au acces şi la multiplele acţiuni promoţionale şi iniţiative lansate de reţea, iar în funcţie de zona geografică şi specificul activităţii, acestea pot profita de contractele clienţilor naţionali şi internaţionali ai reţelei.
„Sunt bucuros că un proiect inovator precum este sistemul de franciză Euromaster este implementat în România. Grupul Michelin crede foarte mult în acest proiect, deoarece are o abordare orientată către servicii de calitate pentru clienti, prin dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope dar şi prin servicii de mentenanţă auto precum: servicii aferente roţilor, revizii auto, sistem de franare, amortizoare.etc Deschiderea francizei Euromaster B&T în Arad ne ajută să fim mai aproape de clienţii noştri şi de nevoile acestora, prin servicii specializate şi expertiza dovedită la nivel European.” a declarat Erdinc Akabay, Distribution Department Manager, Michelin Europa Centrala si Sud.
Pe tot parcursul perioadei de pornire, noul francizat are parte de un sprijin adecvat pentru ca în final semnalizarea şi implementarea metodelor de lucru Euromaster să se efectueze în condiţii optime. Practic, prin acest sistem de franciză, Euromaster pune la dispoziţia noilor francizaţi, toate cunoştinţele şi infrastructura dezvoltată de reţea: documente, servicii de formare, contracte cu furnizori şi accesul la cele mai bune practici europene şi internaţionale.
Reţeaua Euromaster
Reţeaua Euromaster a fost înfiinţată în 1992 şi este parte a Grupului Michelin. În 2007 a fost lansat la nivel European Programul de Parteneriat Michelin: o abordare orientată către dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope. În 2008 Michelin a mandatat Euromaster să dezvolte un concept inovator de Program de Parteneriat: Franciza Euromaster care are în prezent 800 de puncte de lucru in Europa.
Reţeaua Euromaster din România deţine 25 puncte de lucru la nivel naţional din care 10 în regim de franciză. Reţeaua este specializată în distribuţia şi întreţinerea anvelopelor destinate vehiculelor grele şi vehiculelor uşoare si, odata cu deschiderea primului punct de lucru în sistem de franciză, Euromaster oferă clienţilor săi si servicii de mentenanţă auto precum: servicii de mentenanţă auto precum: servicii aferente roţilor (montare, demontare, echilibrare, recanelare, permutare etc.), revizii auto (ulei, filtre), sistem de frânare (plăcuţe, discuri), amortizoare etc.
Articole citite
Inedit în mall
/03.03.2025
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...