În octombrie se numără francizele

.Colegii noștri din Polonia au participat zilele trecute la cel mai mare eveniment dedicat francizei din Europa Centrală și de Est: Franchise Fair, târgul de franciză organizat în perioada 16-18 octombrie la Palatul Culturii din Varșovia. Ne-au împărtășit și nouă informații de la evenimentul care a strâns mii de vizitatori în cele 3 zile ale târgului.
Krzysztof Rudnicki a venit la Târgul de Franciză deoarece vrea să-și deschidă un magazin de haine. Iar aici a avut de unde alege câteva idei. ”Am vorbit deja cu două brand-uri de fashion: unul pentru copii, Tup Tup, și unul pentru bărbați, Pawo. Mi-au plăcut atât tehnicile lor de negociere, cât și programele de loialitate. Sunt convinsă că rețeta lor va funcționa cu succes într-un centru comercial.”
Marek Ziółkowski, Managing Partner al Pawo, ne explică avantajele cooperării cu acest brand. ”Durata contractului este negociată cu fiecare partener. Colaborăm cu o bancă care ne ajută cu partea de creditare pentru partenerul nostru. Ne bucurăm că aici, la târg am avut ocazia să discutăm cu antreprenori din toate colțurile țării”.
Multe companii care au decis să se dezvolte în sistem de franciză au ales să debuteze inițial ca și concept. Este și cazul Duka and House&More. ”Primul brand vinde accesorii pentru bucătărie, al doilea mobilier de lux pentru locuință și pentru grădini. Francizații pot achiziționa bunurile din depozitul nostru și primesc un discount. Magazinele noastre pot fi deschise în orașele cu peste 60.000 de locuitori, pe un spațiu de mimin 100-400 m2. În cel mai nou magazin al nostru am combinat cele două concepte”, a declarat Maciej Tolewski, account manager House&More.
Cei prezenți la târgul de franciză din Varșovia au avut ocazia să cunoască brand-uri din domenii variate: gastronomie, auto, fashion, beauty, accesorii pentru locuințe ș.a. Nu ai reușit să ajungi în acest an la târg? Mai ai o șansă anul viitor, tot în luna octombrie. Vizitează și site-ul nostru pentru a fi la curent cu toate noutățile din piața francizei.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...