Privind spre viitor

Skinial este prezent în mai multe țări europene- în afară de țara mamă, Germania, găsim acest concept și în Austria, Elveția, Slovacia, Polonia, Italia și Spania. Ne puteți face o mică analiză pentru acest an financiar?
Nu numai că am reușit să dezvoltăm franciza în mai multe țări din Europa, am pătruns și în Australia, iar în luna septembrie am semnat un contract de master franciză pentru Canada. În ceea ce privește Europa, în Germania și în Polonia, chiar dacă nu am înregistrat rezultate semnificative în prima jumătate a anului, în toamnă am reușit să semnăm noi contracte de franciză. De asemenea, am reușit să găsim un partener și în Scandinavia.
În Italia și în Spania, ideea de a îndepărta tatuajele fără ajutorul laserului câștig din ce în ce mai mult teren în ochii publicului, iar instituțiile de profil încearcă să găsească o încadrare pentru acest ”tratament”. Fiecare țară în parte analizează și tratamentul nostru- atât din punct de vedere medical, cât și cosmetic – așadar este destul de dificil să ne dezvoltăm rețeaua de franciză în această etapă. Am încercat însă să ne împărtășim experiența cu alte companii care au adus inovații pe piețele internaționale și să ne adaptăm tuturor regulilor.
În opinia Dvs, care este secretul succesului francizei Skinial?
Ne concentrăm pe un serviciu simplu și muncim din greu pentru a deveni cel mai sigur sistem din întreaga lume pentru înlăturarea tatuajelor. Investiția într-un astfel de business este destul de redusă în comparație cu câștigurile pe care le poate aduce acesta, iar majoritatea celor care ne contactează pentru a achiziționa franciza sunt deja implicați în joburi similare. Nu cerem niciun fel de taxă suplimentară. Datorită strategiei brand-ului și a serviciilor bazate pe inovații medicale și tehnologice, suntem convinși că ne facem treaba foarte bine.
Ați intrat recent și pe piața din Statele Unite. Este cunoscut faptul că sistemelor străine nu le este foarte ușor să se dezvolte în America. Cum veți face față acestei provocări?
Am fost ajutați de francizatul nostru din Polonia. Este vorba despre un om de afaceri din Arizona, care a aflat despre conceptul nostru când se află în vizită la rudele din Polonia. Ne-a contactat și după mai multe întâlniri am semnat contractul. Din luna Octombrie, Skinial este prezent și în America, iar în câteva săptămâni vom puteam vizita primul nostru centru din Miami.
Cât de sceptici sunt oamenii în legătură cu noua metodă de înlăturare a tatuajelor? Laserul rămâne totuși cea mai cunoscută metodă în acest domeniu.
Într-adevăr laserul este cea mai folosită metodă pentru înlăturarea tatuajelor, însă și cea mai periculoasă. Ne așteptăm ca numărul studiilor despre efectele nocive ale folosirii laserului să crească din ce în ce mai mult. Laserul nu îndepărtează complet cerneala – există în continuare nanoparticule care rămân pe corp. Consecințele folosirii acestei metode au devenit o problemă globală și suntem convinși că oamenii vor începe să caute alternative la aceasta. Judecând după numărul celor interesați de franciza noastră, putem spune că avem deja o experiență semnificativă.
Articole citite

Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dacă vrei să te alături unei firme internaționale care este numărul 1 în industria din care face parte, atunci cea mai bună opțiune este să alegi franciza Nomasvello.
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Cele mai citite

Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Un studiu publicat de o școală de afaceri din SUA a constatat că francizele sunt vândute cu sume mai mari decât firmele care funcționează în sistem comercial clasic.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial