Curierul sună întotdeauna de 2 ori

Brand-ul DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres, apărut pe piaţa românească în anul 2008, când francezii de la GeoPost, subsidiara La Poste (Poșta Franceză) au cumpărat fosta companie românească de curierat Pegasus. Compania funcţionează în regim de franciză şi are la nivel de naţional o reţea de 44 de unităţi, dintre care 42 sunt francize.
În ceea ce priveşte francizaţii DPD, aceştia au între 35 şi 45 de ani, au studii medii sau superioare şi deţin deja un spaţiu de depozitare în oraşele de provenienţă. Ca urmare a creşterii numărului de comercianţi care aleg să se adreseze clienţilor din afara României, momentan compania se axează pe dezvoltarea serviciilor de livrare internaţională, ţintind statutul de lider de piaţă în zona Balcanilor până în anul 2020.
„Comercianţii încep să înţeleagă faptul că ţări precum Bulgaria, Ungaria, Polonia etc pot fi pieţe de desfacere care să genereze crestere de business atât cantitativ şi calitativ. Modificarea planului tarifar pentru serviciul DPD Classic Bulgaria-România reprezintă un prim pas facut de DPD pentru a facilita accesul magazinelor online romanesti şi nu numai, către aceste piete şi pentru atingerea obiectivului strategic de a deveni lider de piata in Balcani”, susţin reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă.
Principalul centru de coletărie al companiei este la Sibiu, însă compania mai deţine unităţi la Bucureşti, Bacău, Braşov şi Buzău. DPD are o acoperire naţională de 100%, iar curierii companiei livrează zilnic aproximativ 25,000 de colete.
Serviciile de curierat rapid sunt foarte utilizate în ziua de astăzi, în principal datorită creşterii numărului de cumpărături pe care românii le fac online. Cele mai cunoscute firme de curierat din România sunt Fan Courier, DPD, Urgent Curier, Fastius Curier. Pentru firmele de curierat rapid din București , concurența este foarte mare. Pentru a menține clienții și pentru a împiedica procesul de migrare, trebuie să realizezi o strategie eficientă de fidelizare și să o respecți cu strictețe.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...