Curierul sună întotdeauna de 2 ori
Brand-ul DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres, apărut pe piaţa românească în anul 2008, când francezii de la GeoPost, subsidiara La Poste (Poșta Franceză) au cumpărat fosta companie românească de curierat Pegasus. Compania funcţionează în regim de franciză şi are la nivel de naţional o reţea de 44 de unităţi, dintre care 42 sunt francize.
În ceea ce priveşte francizaţii DPD, aceştia au între 35 şi 45 de ani, au studii medii sau superioare şi deţin deja un spaţiu de depozitare în oraşele de provenienţă. Ca urmare a creşterii numărului de comercianţi care aleg să se adreseze clienţilor din afara României, momentan compania se axează pe dezvoltarea serviciilor de livrare internaţională, ţintind statutul de lider de piaţă în zona Balcanilor până în anul 2020.
„Comercianţii încep să înţeleagă faptul că ţări precum Bulgaria, Ungaria, Polonia etc pot fi pieţe de desfacere care să genereze crestere de business atât cantitativ şi calitativ. Modificarea planului tarifar pentru serviciul DPD Classic Bulgaria-România reprezintă un prim pas facut de DPD pentru a facilita accesul magazinelor online romanesti şi nu numai, către aceste piete şi pentru atingerea obiectivului strategic de a deveni lider de piata in Balcani”, susţin reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă.
Principalul centru de coletărie al companiei este la Sibiu, însă compania mai deţine unităţi la Bucureşti, Bacău, Braşov şi Buzău. DPD are o acoperire naţională de 100%, iar curierii companiei livrează zilnic aproximativ 25,000 de colete.
Serviciile de curierat rapid sunt foarte utilizate în ziua de astăzi, în principal datorită creşterii numărului de cumpărături pe care românii le fac online. Cele mai cunoscute firme de curierat din România sunt Fan Courier, DPD, Urgent Curier, Fastius Curier. Pentru firmele de curierat rapid din București , concurența este foarte mare. Pentru a menține clienții și pentru a împiedica procesul de migrare, trebuie să realizezi o strategie eficientă de fidelizare și să o respecți cu strictețe.
Articole citite
Inedit în mall
/03.03.2025
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite
Afaceri rentabile din fitness
/21.10.2024
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...