O franciza cu de toate
În urmă cu 4 ani, pe piața locală apărea Flony, o franciză pur românească, ca răspuns la necesitatea de a oferi oportunitatea dezvoltării unei afaceri, pentru tinerii cu spirit antreprenorial și posibilități financiare reduse. Centrele Flony oferă o gamă largă de servicii și produse: foto-video, producție publicitară, copiere și printare, articole personalizate, mărturii și invitații pentru nunți/botezuri, albume de absolvire, fotoboook-uri ș.a.
”Astfel proprietarul de franciză va putea conduce o afacere care se bucură de clienți pe tot parcursul anului”, explică Florin Constantin, managerul Flony Group. ”Dacă vara este sezonul nunților, fotografiilor și al invitaților, iarna merg foarte bine articolele personalizate deoarece este perioada sărbătorilor”.
Florin Constantin are în plan dezvoltarea rețelei de francizați din România și vizează și intrarea pe piața externă. El le oferă partenerilor șase tipuri de franciză: Home, Center, Gold, Evenimente, Personalizări, Super Gold.
”Avem o gamă diversificată de francize pentru a putea oferi fiecarei persoane posibilitatea de a alege segmentul cu care se identifică cel mai bine și care-i oferă avantajul de a se lansa într-o afacere chiar dacă situația financiară a acestuia este limitată”, a declarat pentru Franchising.info.ro Florin Constantin. ”Cele șase tipuri de franciză se adresează atât unor inițiați în afaceri cât și tinerilor și celor ce pătrund pentru prima dată în lumea antreprenoriatului și vor să-și dezvolte un brand de succes.”
Vara, cea mai profitabilă perioadă pentru centrele Flony
Este binecunoscut faptul că vara este sezonul nunților. Cu sau fără criză, din invitații de onoare ai unei nunți fac parte fotograful și cameramanul. Astfel, în perioada verii, cifra de afaceri a companiei Flony crește considerabil datorită cererii ridicate pentru serviciile foto-video. ”Prețul unui pachet foto-video poate porni de la 1.300 RON și ajunge până la 3.500 lei”, spune Florin Constantin.
Articole citite
Inedit în mall
/03.03.2025
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite
De câți bani ai nevoie pentru o franciză
/07.07.2023
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...