25 de ani de experienţă în turism

Agenția de turism Paralela 45, tour-operator general și cel mai mare producător de circuite din România, a împlinit 25 de ani de la primirea autorizației de funcționare și de la deschiderea primului și principalului sediu al agenției, cel din Bulevardul Elisabeta. Cu o cifră de afaceri de 40 milioane euro atinsă la final de 2014, Paralela 45 își propune să ajungă la 45 milioane de euro în anul 2015.
„De 25 de ani facem diferența în turism. Agenția Paralela 45 este un vis devenit realitate al unui absolvent al Facultății de Turism. În 1990 am înființat agenția alături de Adrian Grigorescu, amândoi punându-ne mari speranțe în viitorul ei și dorindu-ne să fim deschizători de drumuri, odată cu eliberarea de sub regimul comunist. După 25 de ani, în care am oferit vacanțe în numeroase destinații, suntem mândri să vedem că românii au încredere în noi și că experiența noastră le poate aduce cele mai frumoase vacanțe”, declară Alin Burcea, Președinte Paralela 45.
În 2015 sunt vizate creșterea numărului de circuite şi chartere din portofoliu, dar şi a agenţiilor proprii. De asemenea, viziunea Paralela 45 include accesul cât mai facil al românilor la vacanțe prin mărirea numărului de plecări din majoritatea oraşelor mari ale ţării. Printre noile destinații ale anului 2015 se numără Rimini în Italia, Costa Blanca în Spania, plecările către Antalya din Craiova, dar și circuitele în India & Bhutan sau Australia & Noua Zeelandă.
Paralela 45 activează de 25 de ani pe piața vacanțelor, fiind unul dintre cele mai longevive branduri de turism din România. Deține o rețea națională formată din 40 de agenții directe sau în franciză și aproape 200 de angajați. Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei „viitorul francizat trebuie să îndeplinească condiţiile de licenţiere a agenţiei de turism, dacă aceasta nu a fost obţinută până la data solicitării francizei. Vă vom sprijini la angajarea, selectare şi instruirea personalului. Agenţia trebuie să aibă minim 25 mp utili, spaţiu de lucru şi să fie poziţionată într-o zonă centrală”.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...