Spălătorie la supermarket

„Francizele noastre au posibilitatea de a profita de locațiiile din parcările existente pentru mai multe rețele de hiper și supermarketuri”, spune Michal Borkowski, reprezentantul companiei poloneze Ecomyjnia. Francizatul poate deschide spălătorii auto cu minim două stații de curăţare pentru fiecare lot de parcare, staţii care vor fi amplasat sub corturi speciale. În prealabil, francizatul încheie un contract cu managerii hypermarketurilor respective, prin care se oferă acces la parcare şi la spaţii de promovare necesare. Francizorul pregătește un echipament complet gata de spălare, cu toate dotările necesare, cum ar fi mașinile cu abur și aspiratoare. Mărimea medie a spaţiului de spălare ocupat de automobile este de 40-50 metri pătraţi. Costul investiției ce trebuie suportată de francizat este de aproximativ 50.000 de lei.
Avantajul acestui tip de spălătorie auto constă în faptul că francizatul poate transporta echipamentele oriunde și să nu se limiteze numai la curățarea mașinilor din parcarea supermarketurilor. „Dispozitivul de rețea poate fi utilizat pentru casele ce necesită curățare cu abur, apartamente, birouri, îndepărtarea graffiti de pe pereţii clădirilor, dezinfectarea spațiilor industriale, curățarea fațadelor, pavaj, garduri sau acoperișuri. Cam jumătate din lucrările executate de franciyat ar trebuie să fie din această zonă”, mai spune Michal Borkowski.
Minim pentru a intra în această afacere în franciză este achiziţia a 3-4 dispozitive, al căror cost este cuprins în intervalul 25-40.000 lei. Pentru operarea mobilă a francizei spălătorie auto este nevoie de o dubă. Francizorul poate sprijini francizatul în achiziționarea dubei, oferind persoanele de contact cu saloane de vehicule noi şi second hand. Nu există nici o taxă pentru intrarea în rețea. Francizatul plătește lunar o taxă fixă şi chiria pentru spaţiul ocupat în parcare, sumă ce în total poate reprezenta 600 lei lunar. Francizorul învață noii parteneri modul de utilizare a echipamentului. În opinia sa, Michal Borkowski spune că pentru a recupera banii investiţi în spălătoria auto este nevoie de un an de activitate.
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...