Ministry of Herring and Vodka

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
The Ministry of Herring and Vodka este o rețea de gastro-pub-uri poloneze tradiționale, cu stil și decor unic, tematice și inspirate de evenimente istorice. În această călătorie nostalgică vă purtăm prin anii '70 și '80 - cu aspect retro, design industrial și o “explozie” de cultură pop.
Suntem una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice din Polonia. Ceea ce ne diferențiază de concurență este calitatea înaltă a produselor și standardele ridicate ale serviciilor. Am creat un meniu curat, oferind experiențe culinare, dar și o gamă largă de băuturi accesibile, shoturi, cocktailuri. Toate de duc într-o călătorie plăcută în trecut.
Ne mândrim cu crearea de medii de lucru și metodologii care ne-au permis o extindere rapidă a mărcii la nivel național, depășind toate așteptările. Cheia succesului constă în oamenii noștri. Aceștia au abilitatea de a aborda fiecare oaspete cu naturalețe și prospețime, fără o rutină prestabilită. Acest lucru ne-a permis să creăm o atmosferă plăcută, astfel încât oaspeții noștri obișnuiți o numesc „a doua lor casă”.
Suntem un brand profitabil și de încredere care, în doar opt ani de la deschidere, a devenit lider național în ceea ce privește creșterea și numărul de unități noi deschise.
Este pentru prima dată când ne extindem în afara Poloniei și aveți acum o oportunitate unică de investiții pentru a deveni parte a familiei noastre extinse. Vă invităm să cooperăm!
Unitati personalizate
1 în Polonia
Unitati in sistem de franciza
37 în Polonia
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- brand brevetat + know-how;
- sprijin pe toată durata acordului;
- asistență pentru orice proiecte / subiecte tehnice;
- asistență în proiectarea interioară a spațiilor, precum și furnizarea de soluții existente; dovedite, pentru a reduce la minimum costurile de funcționare;
- îndrumare și direcție în publicitate și marketing (pliante, afișe, cupoane);
- furnizarea website-ului cu domeniul dedicat;
- asistență în planificarea livrării bunurilor;
- rețete pentru toate articolele din meniu (băuturi + mâncare);
- instruire cuprinzătoare în pregătirea alimentelor și servicii pentru clienți;
- asistență în selectarea locației corecte a localului;
- varietate de mărfuri de marcă (șepci, curele și imprimeuri de logo-uri etc.);
- acces la reduceri corporatiste și tarife special negociate pentru întreaga gamă de alcool și băuturi răcoritoare;
- o parte din designul interior (picturi, plăci, semne neon) și publicitate în aer liber pe clădire;
- asistență cu echipamente de împrumut, dacă este necesar (congelatoare, frigidere, bar mobil etc.);
- asistență la pornire, cu implementarea metodologiei noastre de lucru (trimitem echipa noastră care vă va ghida procesele de instruire și vă va ajuta cu orice întrebări pe care le-ați avea);
- asistență deplină în orice moment al procesului;
- deveniți membru în forumul francizei.
Investitie totala, asteptari
- costurile de pornire depind în mare măsură de dimensiunea și locația unității;
- de exemplu, o suprafață de 60 mp. are un cost mediu de 15.700 de dolari net;
- taxa inițială, inclusiv licența + suportul menționat mai sus este de 785 USD / net - o singură plată;
- taxa de franciză - 265 USD net / pe lună;
- francizatorul nu participă la profiturile francizatului.
Cerinte de baza
- menținerea standardelor ridicate ale serviciului de rețea (servirea mâncării, băuturilor, fotografiilor, serviciului de bar);
- respectarea recomandărilor rețelei privind achiziționarea de produse precum coca-cola, băuturi alcoolice, produse alimentare;
- având grijă de imaginea și perspectivele companiei;
- menținerea identității stilului, aspectului și atmosferei deja stabilite;
- se va cânta în principal muzică din anii '70, '80, '90;
- participarea la forumul francizei de pe facebook;
- respectarea orelor de deschidere a rețelei (disponibilă de dimineața devreme până noaptea târziu);
- acceptarea verificărilor aleatorii a calității, efectuată de echipa de control al calității;
- crearea de promoții permanente pentru studenți;
- crearea de oferte speciale și promoții săptămânale pentru clienți;
- taxa de franciză plătită în timp util.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Anna Kupidura - șef de operațiuni pentru dezvoltarea rețelei
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.

Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.