Ministry of Herring and Vodka

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
The Ministry of Herring and Vodka este o rețea de gastro-pub-uri poloneze tradiționale, cu stil și decor unic, tematice și inspirate de evenimente istorice. În această călătorie nostalgică vă purtăm prin anii '70 și '80 - cu aspect retro, design industrial și o “explozie” de cultură pop.
Suntem una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice din Polonia. Ceea ce ne diferențiază de concurență este calitatea înaltă a produselor și standardele ridicate ale serviciilor. Am creat un meniu curat, oferind experiențe culinare, dar și o gamă largă de băuturi accesibile, shoturi, cocktailuri. Toate de duc într-o călătorie plăcută în trecut.
Ne mândrim cu crearea de medii de lucru și metodologii care ne-au permis o extindere rapidă a mărcii la nivel național, depășind toate așteptările. Cheia succesului constă în oamenii noștri. Aceștia au abilitatea de a aborda fiecare oaspete cu naturalețe și prospețime, fără o rutină prestabilită. Acest lucru ne-a permis să creăm o atmosferă plăcută, astfel încât oaspeții noștri obișnuiți o numesc „a doua lor casă”.
Suntem un brand profitabil și de încredere care, în doar opt ani de la deschidere, a devenit lider național în ceea ce privește creșterea și numărul de unități noi deschise.
Este pentru prima dată când ne extindem în afara Poloniei și aveți acum o oportunitate unică de investiții pentru a deveni parte a familiei noastre extinse. Vă invităm să cooperăm!
Unitati personalizate
1 în Polonia
Unitati in sistem de franciza
37 în Polonia
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- brand brevetat + know-how;
- sprijin pe toată durata acordului;
- asistență pentru orice proiecte / subiecte tehnice;
- asistență în proiectarea interioară a spațiilor, precum și furnizarea de soluții existente; dovedite, pentru a reduce la minimum costurile de funcționare;
- îndrumare și direcție în publicitate și marketing (pliante, afișe, cupoane);
- furnizarea website-ului cu domeniul dedicat;
- asistență în planificarea livrării bunurilor;
- rețete pentru toate articolele din meniu (băuturi + mâncare);
- instruire cuprinzătoare în pregătirea alimentelor și servicii pentru clienți;
- asistență în selectarea locației corecte a localului;
- varietate de mărfuri de marcă (șepci, curele și imprimeuri de logo-uri etc.);
- acces la reduceri corporatiste și tarife special negociate pentru întreaga gamă de alcool și băuturi răcoritoare;
- o parte din designul interior (picturi, plăci, semne neon) și publicitate în aer liber pe clădire;
- asistență cu echipamente de împrumut, dacă este necesar (congelatoare, frigidere, bar mobil etc.);
- asistență la pornire, cu implementarea metodologiei noastre de lucru (trimitem echipa noastră care vă va ghida procesele de instruire și vă va ajuta cu orice întrebări pe care le-ați avea);
- asistență deplină în orice moment al procesului;
- deveniți membru în forumul francizei.
Investitie totala, asteptari
- costurile de pornire depind în mare măsură de dimensiunea și locația unității;
- de exemplu, o suprafață de 60 mp. are un cost mediu de 15.700 de dolari net;
- taxa inițială, inclusiv licența + suportul menționat mai sus este de 785 USD / net - o singură plată;
- taxa de franciză - 265 USD net / pe lună;
- francizatorul nu participă la profiturile francizatului.
Cerinte de baza
- menținerea standardelor ridicate ale serviciului de rețea (servirea mâncării, băuturilor, fotografiilor, serviciului de bar);
- respectarea recomandărilor rețelei privind achiziționarea de produse precum coca-cola, băuturi alcoolice, produse alimentare;
- având grijă de imaginea și perspectivele companiei;
- menținerea identității stilului, aspectului și atmosferei deja stabilite;
- se va cânta în principal muzică din anii '70, '80, '90;
- participarea la forumul francizei de pe facebook;
- respectarea orelor de deschidere a rețelei (disponibilă de dimineața devreme până noaptea târziu);
- acceptarea verificărilor aleatorii a calității, efectuată de echipa de control al calității;
- crearea de promoții permanente pentru studenți;
- crearea de oferte speciale și promoții săptămânale pentru clienți;
- taxa de franciză plătită în timp util.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Anna Kupidura - șef de operațiuni pentru dezvoltarea rețelei
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.

Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje:
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.
Acordurile de franciză, cu excepția acordurilor de franciză industrială, sunt exemplul cel mai evident de comunicare a know-how-ului către cumpărător în scopuri comerciale.
Unele persoane consideră că aderând la o rețea de franciză vor avea o afacere ce va merge de la sine, o afacere ușoară și profitabilă. Însă nimic nu poate fi mai fals, orice afacere implică un anumit grad de risc, iar o franciză nu reprezintă o excepție.

Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.
Sunt deja Ghost Kitchens, adică bucătăriile fantomă, un stil de afaceri pentru viitorul takeaway-ului? Se pare că da.
Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.