Ministry of Herring and Vodka, o formulă retro de succes
Ministry of Herring and Vodka, o formulă retro de succes / Devenită una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice autohtone poloneze, franciza Ministry of Herring and Vodka face diferența prin calitatea deosebită a produselor și standardele ridicate ale serviciilor
Miercuri
28.06.2023
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
 

Acest local foarte popular, inspirat din atmosfera anilor Republicii Populare Poloneze, cu un design industrial și o explozie de cultură pop a anilor '70 și '80, este o afacere care și-a dovedit viabilitatea.

Această călătorie nostalgică care se numește, pe românește, Ministerul Heringului și al Vodcii, devenită una dintre cele mai dinamice mărci gastronomice autohtone poloneze, face diferența prin calitatea deosebită a produselor și standardele ridicate ale serviciilor. Creatorii brandului au reușit să ofere clienților un meniu curat, cu experiențe culinare tradiționale, dar și cu o gamă largă de băuturi accesibile, shoturi sau cocktailuri.

Compania se mândrește cu crearea de medii de lucru și metodologii care i-au permis o extindere rapidă a mărcii la nivel național, depășind toate așteptările. Cheia succesului constă, de asemenea, în calitatea personalului, care are abilitatea de a aborda fiecare oaspete firesc, cu naturalețe, fără o rutină prestabilită și stereotipuri. Așa se face că, într-un local al rețelei, atmosfera este întotdeauna una degajată, plăcută, iar cei care îi trece pragul consideră acest loc ca fiind o a “doua casă”.

Franciza este una profitabilă și de încredere care, în mai puțin de un deceniu de la lansare, a devenit lider național în ceea ce privește dezvoltarea și numărul de unități nou deschise. De aici și până la ideea deschiderii pieței internaționale nu a mai fost decât un pas, iar antreprenorii din România au acum o oportunitate unică de investiții pentru a deveni o parte a familiei extinse a „Ministerului Heringului și al Vodcii”.

Noii parteneri de franciză beneficiază de un brand cunoscut, de know-how, de sprijin pe toată durata contractului, dar și de asistență pentru alegerea locațiiei, pentru orice proiecte gândite în proiectarea interioară a spațiilor, precum și în furnizarea de soluții pentru a reduce la minimum costurile de funcționare. Totodată, francizorii oferă soluții în publicitate și marketing, furnizează website-ul, acordă sprijin în planificarea livrărilor, rețete pentru toate produsele din meniu și o instruire cuprinzătoare în prepararea alimentelor. Foarte important, dacă este necesar, sunt asigurate echipamente de împrumut, cum ar fi congelatoare, frigidere, bar mobil etc. Pentru lansare, noii parteneri sunt susținuți de o echipă care îi va ghida în procesele de instruire și îi va ajuta în orice situație.


Business Development Manager

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.