Japanos

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Suntem un brand modern, care folosește autenticitatea japoneză și arta de a face sushi și le transpune în realitatea cotidiană. La Japanos veți găsi un amestec de experiență online și de restaurant clasic, aceasta fiind combinația perfectă pentru o poveste de succes. Sushi este considerat o formă de artă în Japonia. Unii aspiranți să devină bucătar sushi se antrenează mai mult de trei ani doar pentru a-I fi permis să pregătească orezul și încă o perioadă și mai mare ca să prepare peștele. În timp ce luați masa la Japanos, vă veți bucura de o artă culinară rafinată și de rezultatele muncii pe care o depunem  în cadrul acestui brand.

Ideea a fost să oferim o experiență de neegalat în restaurant și o prezență online foarte puternică, luând în considerare nevoile clienților noștri pentru un stil de viață echilibrat. Așa a fost creat primul concept Japanos din România. Bento Sushi Ramen vine cu o selecție de supe ramen, mâncare calda și sushi.

Piața pentru preparatele japoneze este mare, fapt dovedit de creșterea numărului de restaurante. Mâncarea japoneză este variată, așa că poate atrage clienți de tot felul, prin varietatea felurilor de mâncare, de la ramen la bento și la tempura.

Alăturându-vă Japanos, aveți posibilitatea să începeți o activitate unică, o abordare a restaurantului japonez cu totul altfel, care vă oferă un avantaj competitive.

Unități proprii

4 locații proprii și o bucătărie pentru livrări

Unități in sistem de franciză

Algeria – 4 unități

Malta – 6 unități

Emiratele Arabe – 1 unitate

Oradea – 1 unitate

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

Dacă  îți dorești mai multe date despre această afacere, trebuie să completezi formularul de contact și să îl trimiți companiei. Ulterior, va fi programată o întâlnire în cadrul căreia veți afla informații suplimentare și veți vizita una dintre locațiile noastre. Următorul pas este să te primim în echipă.

Japanos îți va asigura suport în mai multe privințe:

• Manualul Japanos

• Realizarea planului de amenajare a restaurantului și punerea la dispoziție a materialelor necesare

• Punerea la dispoziție a elementelor de identitate vizuală, a culorilor utilizate atât în amenajarea spațiului

• Suport pentru procurarea echipamentelor, ustensilelor specifice și a materiilor prime

• Rețete originale de preparare, utilizate în restaurantele japoneze

• Planul de marketing Japanos, offline și online

• Planul specific de curățenie

Pregătirea inițială a personalului, a bucătarilor și a conducerii. În prima fază, managementul Japanos va oferi francizaților, cu aproximativ șase până la nouă săptămâni înainte de deschiderea afacerii, o formare inițială la sediu sau într-o locație desemnată. Pregătirea va viza domenile administrativ, operațional și de vânzări, probleme de marketing, dar și formare la locul de muncă. Instruirea este oferită francizatului și altor două persoane desemnate de acesta.

În a doua etapă, instruirea va fi asigurată la locația francizatului, de obicei când acesta își începe activitatea. Instructori cu experiență ai companiei Japanos vor desfășura această activitate pe o perioadă de la șapte la zece zile.

Managementul Japanos are responsabilitatea să distribuie sarcinile anumitor persoane și să asigure:

• Suport operațional

• Selectarea site-ului

• Strategii de marketing

• Achiziție

• Contabilitate/Audit/Juridic

• Suport intern

• Cercetare și dezvoltare continuă

• Supravegherea generală a programului


Investitie totala, asteptari

• Investiția inițială este între 80,000 și 150,000 EUR

• Taxa de franciză inițială pentru o unitate individuală este de 15,000 EUR

• Redevența reprezintă 5% din vânzările brute (excluzând taxele înainte de reduceri) și se plătește lunar. Această taxă dă dreptul de utilizare a marcii Japanos, utilizarea unui sistem distinctiv, asistență de marketing, afaceri în desfășurare dezvoltare și consiliere și alte beneficii care vin pentru francizatul Japanos

•  Fondul de marketing este de 2% din vânzările brute lunare


Cerinte de baza

Căutăm candidați care îndeplinesc următoarele criterii:

• Potențialul francizat trebuie să aibă acces la locații privilegiate din regiunea respectivă. Locația poate fi închiriată sau deținută prin diferite forme contractuale.

• Deținerea unui sistem de valori comune (onestitate, integritate, dăruire etc.) în conformitate cu așteptările francizorului și care va asigura asimilarea adecvată a culturii organizaționale a acestuia.

•  Francizatul trebuie să aibă capacitatea financiară necesară pentru înființarea punctului sau punctelor de lucru. De asemenea, trebuie să fie solvabil, iar situația sa poate fi evaluată de o terță parte.

• Noul  partener trebuie să aibă o experiență de minimum trei ani în Food & Beverage, o bază  solidă pentru menținerea legalității și abilități pentru a opera o afacere în franciză. De asemenea, acesta poate angaja o persoana autorizată.


Informatii despre francizor

Japanos Friends SRL

Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, București, Romania

+40 784 530 535

cristina@japanos.ro

japanos.ro

Persoana de contact pentru candidati

Cristina El Majzoub

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre Japanos.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.