5 to go
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
5 to go este un brand românesc recunoscut la nivel național și multi-premiat internațional, care deține o poziție unică pe piață datorită conceptului său unic bazat pe simplitate.
Povestea celui mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și ulterior cea mai accesată franciză din România, cuprinde 630 (martie 2025) de locații în București și în alte 130 orașe din țară, și se bazează pe 5 valori fundamentale: ambitie, eficitență, consecvență, curaj și autenticitate.
Povestea 5 to go a început în 2015, odată cu inaugurarea primei cafenele, un loc de 12 metri pătrați, lângă Piața Lahovari, București. Designul urban prietenos, cald, cu ușoare influențe scandinave, împreună cu campaniile originale și echipa primitoare și dinamică, a câștigat rapid popularitate în rândul consumatorilor.
5 to go s-a născut pe baza viziunii celor doi fondatori ai săi, Radu Savopol și Lucian Bădilă, care doreau să introducă un concept îndrăzneț pe piața HoReCa din România, prezentând astfel conceptul de simplitate în ceea ce privește prețul produselor.
La început, fiecare cafea proaspăt preparată și fiecare produs atent selectat a fost vândut la prețul de 5 RON, dar pe măsură ce popularitatea brandului și cerințele clienților au crescut, a crescut și varietatea de produse, prețul inițial de 5 RON evoluând la prețuri constând în multipli de 5. Următoarea schimbare de preț a fost reprezentată de revizuirea conceptului de fixed price, păstrând încontinuare valorile consacrate. Pentru a fi cu un pas înaintea tendințelor pieței, Radu și Lucian sunt dornici să urmărească feedback-ul consumatorilor și să implementeze produse exclusive „to go” .
5 to go ® s-a impus rapid pe piața din București și din întreaga țară, prin 5 valori esențiale:
AMBIȚIE - Revoluționăm industria “to go” prin cele 5 experiențe democratice: preț accesibil, proximitate, rapiditate, calitate constanta, simplitate.
EFICIENȚĂ - Ne concentrăm pe eficiență și creștere sustenabilă cu spații mici și chirii reduse obtinand astfel un randament bun pentru partenerii 5 to go.
CONSECVENȚĂ - Ne remarcăm prin consecvența și reputație solidă încă din anul 2015. Ne-am menținut loiali conceptului inițial într-un model de business bazat pe franciză.
CURAJ - Schimbăm jocul prin creativitate și curaj. Suntem antreprenori agili, mereu deschiși la experimente și învățare, cu autonomie în luarea deciziilor.
AUTENTICITATE - Cafenelele 5 to go prind viața prin ochii francizatilor și devin autentice cărți de vizita pentru experiențele și amintirile partenerilor noștri.
Unități proprii
4
Unități in sistem de franciză
peste 630 în București și în alte 130 de orașe din țară
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
SPRIJIN PENTRU FRANCIZAȚI
- Sortimentație selectată și adaptată conceptului
- Colaborare eficientă cu furnizorii 5 to go, selectați de francizor
- Pregătire personal înainte și după deschiderea locației
- Proiectare și pregătire spațiu adaptat zonei
- Plan de afacere personalizat pentru fiecare locație
- Suport de marketing
- Deschidere de locație asistată de francizor și promovată în mod activ
- Marketing online și suport brand pe diverse canale de comunicare
Investitie totala, asteptari
INVESTITIE TOTALA, ASTEPTARI
Între 17.000 – 20.000 euro (la care se adauga TVA, cu taxă de franciză inclusă).
Cerinte de baza
CARACTERISTICI ALE PUNCTELOR DE VÂNZARE
- Plasarea în piață: zone cu peste 50.000 de locuitori
- Locații optime de amplasare: zone cu spații de birouri, sedii administrative, licee și facultăți
- Suprafața de vânzare: 10-50 mp
- Investiție inițială: între 17.000 - 20.000 de Euro plus TVA
- Echipa de vânzare - francizorul asigură pregatire înainte de deschidere și suport după demararea afacerii
- Redevențe: 4% taxă lunară și 1,5% contribuția la bugetul de marketing, care se vor aplica la cifra de afaceri.
- Taxa de licență: 4500 de Euro plus TVA
- Durată contract: 5 ani
Informatii despre francizor
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Produse noi, adaptate cererii
/13.08.2024
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare
/04.08.2025
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.