LaDoiPaşi
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Franciza LaDoiPași este un proiect al Metro România ce pariază pe comerțul tradițional dezvoltat de întreprinzătorii independenți, în spiritul comunității locale, bazat pe familiaritatea, încrederea şi nevoile specifice ale acesteia.
Unitati personalizate
1 (în Bucureşti)
Unitati in sistem de franciza
Peste 1470 de magazine în franciză, în toată România.
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
LaDoiPași este rețeaua de magazine în franciză numărul 1 în România, cu peste 1300 de magazine la nivel național. Magazinele LaDoiPași pot fi găsite peste tot în ţară, în oraşe şi sate, având o suprafaţă ce porneşte de la 60 mp.
De ce un magazin de proximitate în franciză LaDoiPași?
Noul concept LaDoiPași, dezvoltat de METRO, aduce o creștere a competitivității magazinelor în franciză și implicit a atractivității pentru consumatorul final.
O marcă puternică şi uşor de recunoscut, susţinută continuu prin marketing, așa cum este LaDoiPași, este foarte eficientă în atragerea de noi clienţi.
Implementăm un model de afacere sustenabil pe termen lung, ai cărui principali piloni sunt:
-
Sprijin financiar
-
Promovare națională
-
Design modern
-
Livrare marfă
-
Servicii adecvate
-
Sortiment relevant
-
Instruire pentru angajaţi
-
Sprijin şi consultanţă
-
Dezvoltarea comunității în jurul magazinului
Investitie totala, asteptari
Suntem deschişi propunerilor, urmând să definim împreună nivelul investiţiei în funcţie de specificităţile locaţiei.
Cerinte de baza
Profilul candidatului ideal este al unui proprietar de magazin alimentar, din mediul urban sau rural, care deţine o locaţie cu suprafaţă de vânzare de minimum 60 mp.
Informatii despre francizor
METRO CASH & CARRY ROMÂNIA SRL
Bd. Theodor Pallady nr. 51, București
0374.072.072
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Leonidas, o afacere unică în lumea ciocolatei, se extinde la nivel național și caută noi parteneri de franciză
Franciza Stația RomBeer, una dintre cele mai bune investiții din ultima vreme, a deschis, la Brașov, cea mai mare unitate de până acum și își continuă extinderea la nivel național.
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată
Adaptabilitatea, utilizarea comerțului electronic, publicitatea și orientarea către client sunt obligatorii pentru susținerea activității în aceste vremuri
Folosind o metodă creativă de expansiune, PROFI a ajuns la 200 de Magazine Agent, conduse de persoane cu experiență în activitatea de retail.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.