Cum să recrutezi francizați
1. Expoziţii şi târguri de afaceri
Participarea la tîrgurile și expozițiile din aria interesată îi ajută pe francizori să-și prezinte într-un mod eficient oferta lor completă pentru potenţialii francizați. Posibilitatea unor discuţii directe care să satisfacă aşteptările posibililor francizaților este un avantaj important pentru orice francizor. O bună oportunitate de a lărgi lista de contacte este Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012 .
2. Publicitate în mass-media
Una din cele mai comune și accesibile modalități de comunicare cu privire la sistemul tău de franciză rămâne mass-media.
Formele utilizate de obicei sunt:
a. campanii de publicitate sub formă de promovare de produs (TV, radio, ziare, internet);
b. anunțuri de căutare de francizați (presă, internet);
c. prezentarea companiei ( presa comercială, internet).
Mass-media pentru publicitate:
d. TV - folosit pentru publicitate şi promovare a produselor companiei; modalitate relativ costisitoare;
e. Radio – mediu potrivit pentru a sprijini campaniile de produs rulate la TV sau în presă;
f. Ziare - ziare și reviste de specialitate, utilizate în găsirea de francizați, la prezentări corporative şi la publicitatea de produs;
g. Internet - un mediu nou de publicitate şi cu o creştere rapidă, folosit în căutarea de francizaţi (sau societăţi asociate), la prezentări corporative şi la publicitatea de produs. Un avantaj competitiv este costul redus de publicitate, dar și posibilitatea crescută a mesajului de a ajunge la un anumit grup ţintă.
3. Publicitate în propriile noastre puncte de vânzare
O formă de recrutare frecvent utilizată de francize este ca anunţurile şi informaţiile cu privire la recrutarea de francizați să fie date de francizor în propriile puncte de vânzare. Aceasta este o metodă foarte eficientă de a găsi francizați datorită posibilităţii de acces direct la părţile interesate. De asemenea, potenţialul francizat poate vedea imediat cum arată şi funcţionează un punct de vânzare a rețelei de franciză la care doreşte să adere.
Articole citite
O franciză de succes este condusă de omul potrivit, de un bun francizor care și-a păstrat afacerea la fel de puternică și după francizare.
Francizorul este cel care pune bazele afacerii în franciză, iar orice greșeală pe care el o face poate afecta întregul business. Unele erori cauzează diverse conflicte în cadrul rețelei de franciză și pot duce la pierderea imaginii de marcă și a reputației afacerii. Drept urmare, francizarea afacerii nu înregistrează succesul dorit.
Dacă vrei să îți dezvolți o afacere în sistem de franciză trebuie mai înainte de toate să îți dorești să devii francizor. De asemenea, afacerea pe care o conduci trebuie să fie una de succes pentru a putea constitui baza pe care se va întemeia franciza.
O afacere de succes se poate extinde prin deschiderea unor noi sucursale, prin demararea unor noi activități sau prin francizare. Comparativ cu primele două modalități, dezvoltarea afacerii prin franciză implică investiții mai mici și riscuri reduse.
Franciza devine o modalitate de dezvoltare a afacerilor din ce în ce mai folosită.
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...