modă

Diva care vrea să cucerească România
Nu este vorba despre o nouă artistă ci despre o ”divă” căreia îi place expansiunea prin franciză.

H&M merge bine în România
Rețeaua celor 28 de unități H&M din România a înregistrat în anul fiscal 2013 vânzări de peste 100 milioane de Euro.

Leonardo și-a deschis magazin online
Retailerul de încălțăminte prezent pe piața românească de circa 20 de ani apelează la mediul virtual pentru a ieși din insolvență.

CCC îl încalță și pe Moș Crăciun
Brand-ul polonez de încălțăminte a ajuns în cel mai aglomerat cartier bucureștean unde a deschis magazinul cu numărul 18 al rețelei.

Franciza la mâna a doua a ajuns la București
Anul 2013 a fost unul benefic pentru Irish Second Hand Retailer care s-a extins în Slovacia, dar a deschis și primul magazin din România.

H&M și Bershka au un nou concurent
Păstrând stilul specific străzilor Parisului, un brand franțuzesc de fashion atacă piața de fashion din România.

Centrul Istoric- o nouă arteră de shopping?
Suedezii de la H&M au făcut primul pas în această direcție și au deschis un magazin stradal într-un dintre cele mai vizitate zone ale Bucureștiului.

Fericirea, obligatorie în orice garderobă
Franciza Bossini face clienții fericiți în șapte locații din România, iar pentru anul 2014 reprezentanții brand-ului de fashion pregătesc noi magazine.

Bossini, decizia corectă la momentul potrivit
Sama Shakhshir, Marketing Manager Bossini, ne vorbește despre franciza care s-a remarcat în fashion retail cu un mesaj optimist: ”Be Happy!”.

Grecii dau tonul în fashion-ul românesc
După ce în această primăvară a lansat programul internațional de franciză, retailerul BSB a inaugurat în octombrie primul Flagship Store din România.

Polonezii vor să-i încalțe pe români
Din luna noiembrie pieței de încălțăminte din România i se va alătura un nou brand polonez, care va fi operat în sistem de franciză.

Suedezii apasă accelerația
H&M va avea la finalul anului 30 de unități în România. Cel mai recent magazin a fost deschis zilele trecute în AFI Palace Ploiești.

O nouă franciză fabricată în Italia
Zara Men și H&M Men au din luna septembrie un nou competitor. Brand-ul italian Antony Morato a deschis primul magazin din România, în regim de franciză.

Al 13-lea pas e cu noroc?
Il Passo, unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de pantofi şi accesorii, își extinde lanțul de magazine în AFI Palace Ploiești.

Un nou concept marca Irish Second Hand Retailer
Compania a introdus un nou concept de business într-un magazin al rețelei de articole second-hand. Franciza retailerului are succes în mai multe teritorii.

Toamnă în stil italian
Industria francizelor de lux de pe piața locală primește din această toamnă un nou membru. Este vorba despre un binecunoscut brand de fashion.

CIPO&Baxx, franciza din colț
Brand-ul european de fashion CIPO&Baxx își schimbă strategia de extindere a rețelei de franciză. Compania caută parteneri și în țara noastră.

CCC, regele pantofilor din Polonia se dezvoltă în România
Brand-ul este operat în sistem de franciză de compania Peeraj Brands International, care deține și francizele Mango, S.Oliver, Vero Moda și Jack & Jones.

Carpisa, franciza câștigătoare made in Italy
Poți câștiga și tu cu ajutorul acestui brand dacă mergi pe 9 august în noul magazin Carpisa din Iulius Mall Cluj. Inaugurările din acest an nu se opresc aici.

Zara, o poveste spaniolă profitabilă
Grupul spaniol de modă Inditex a înregistrat în anul 2012, în România, afaceri de peste 150 milioane de euro.