2014-06-19

Paralela45 anunţă o creştere cu 25% a vânzărilor în 2014

Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei celui de al doilea semestru al vânzărilor din 2014 ale agenţiei

Agenția de turism Paralela45 a anunţat în 2014 o creştere cu 25% a vânzărilor pe primele 5 luni, estimând depăşirea pragului de 40 milioane euro până la finalul anului. În ultimii ani am urmărit să oferim eficienta în servicii şi în alegerea destinaţiilor, strategie ce ne-a asigurat confortul unei creşteri constante. Pentru 2014 am ales să adăugăm diversitate ofertei noastre, mizând pe experienţa anilor anteriori, dar şi pe capacitatea noastră de a deschide drumuri către noi destinaţii”, explică Alin Burcea, Preşedinte Paralela 45.

Paralela45 anunţă o creştere cu 25% a vânzărilor în 2014 Fot. Paralela45

”Am depăşit 100 de circuite în portofoliu, iar anul acesta ne concentrăm pe Asia Centrală şi Africa „Neagră”, alături de o premieră: curse săptămânale către Aqaba, Iordania din Bucureşti, Iaşi şi Cluj” - Alin Burcea, Preşedinte Paralela 45.

Paralela 45 este singura agenţie de turism care oferă o paletă de peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre ele în exclusivitate şi cu plecări din marile oraşe ce dispun de aeroport. Circuitele în Israel au de anul acesta plecări din Iaşi şi Cluj, circuitul în Spania poate fi accesat din Craiova. Din Constantă se poate merge direct în Turcia şi Thailanda, iar din Cluj către Tunisia.

 „Romanii au început să prindă gustul Africii şi al safari-ului. Dacă anul trecut am avut grupuri pentru Kenya, anul acesta estimăm că peste 500 de romani să plătească între 1700 şi 3000 euro pentru noile destinaţii Togo, Benin, Rwanda (la „gorilele albastre”), Africa de Sud şi Tanzania- Zanzibar. Pe aceeaşi direcţie, de a le oferi circuite verificate în premieră, am mers şi cu Asia Centrală, unde am inclus în desfăşurător Georgia, Azerbaidjan, Armenia, Uzbekistan şi Iran”, a mai adăugat Alin Burcea. 

Paralela 45 activează de peste 24 de ani pe piaţa vacanțelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România, şi deţine o reţea naţională formată din 35 de agenţii şi aproape 200 de angajaţi. Alături de turismul individual şi intern, turism corporate, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concentreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele. Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei celui de al doilea semestru al vânzărilor din 2014 ale agenţiei Paralela 45.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank