„Am crezut in ideea mea”
Aveti o poveste foarte captivanta in antreprenoriat. Va rugam sa impartasiti cu noi cele mai importante etape din dezvoltarea carierei Dvs.
Am inceput in decembrie 2006 si am livrat aproximativ 600 de polite, nu livram in provincie, comenzile veneau pe e-mail. In 2007 eram trei colegi si jumatate! Avusesem primul interviu in tramvai. Mergeam cu tramvaiul cand se strica masina inchiriata. In 2008 deja dublasem echipa si ideile! Pana in 2011 aproape ca am dublat echipa in fiecare an. Apoi am inteles ca automatizarea sistemului este vitala.
In 2014 avem un call center format din 10 persoane, livram in toata tara, avem program non stop, am extins serviciile si continuam sa lucram la asta! Pe langa asigurari, in prezent le putem oferi clientilor roviniete si un serviciul de asistenta in caz de dauna. Si desigur acum putem vorbi de comenzi lunare de ordinul miilor.
Ce v-a determinat sa alegeti o afacere din domeniul asigurarilor?
Am crezut in ideea mea: vanzarile de polite RCA online trebuiau sa ia amploare si in Romania.
Numele rca-ieftin era de asemenea extrem de captivant. Devenit intre timp pint.ro, cate persoane acceseaza site-ul Dvs lunar si cati clienti aveti pe luna?
Numele rca-ieftin „era” atat de captivant incat il mai foloseau cel putin 50% dintre brokerii care activau si in online (cel putin sub forma de reclama). Putem discuta de acest subiect la prezent. Suntem inca in proces de rebranding, nu am renuntat la rca-ieftin.ro, lucram cu ambele site-uri in paralele. Deja vin comenzi din pint.ro. Vom trage o line dupa cel putin un an de zile.
Cand ati ales sa va dezvoltati afacerea si prin franciza si de ce ati ales aceasta modalitate de dezvoltare a afacerii?
Consideram ca este foarte important sa fim in proximitatea clientului si sa putem face acest lucru eficient si cu o implicare maxima din partea oamenilor.
Care sunt principalele motive pentru care cei interesati ar trebui sa aleaga franciza RCA-ieftin.ro (pint.ro)? Care sunt cele mai importante beneficii pe care le oferiti partenerilor?
O afacere in regim de franciza are o multime de avantaje: potentialul de business ramane crescut chiar daca nu vii cu o idee inovativa, investitia este considerabil mai mica si profitul vine mai repede decat intr-o afacere proprie.O companie nu poate trai fara marketing. Noi ne ocupam sa inovam in acest domeniu, ca sa obtinem rezultate fenomenale cu cat mai putini bani.
Ce obiective/planuri aveti pentru urmatoarea perioada? Dar pe termen lung?
In 2014 vrem sa ajungem si mai aproape de clienti prin deschiderea unor noi francize in cele mai importante orase ale Romaniei, sa aducem servicii suplimentare clientilor si sa cream calea spre un million de clienti zambitori din 2018.
Un sfat pentru cei care vor sa urmeze calea antreprenoriatului.
Va suna ca in carti, insa atunci cand am primit informatia, nu am judecat-o si la mine a functionat.
Am mai multe sfaturi pentru tinerii antreprenori:
1. Trebuie sa stii exact ce vrei, obiectivul final, care apoi sa il tai in bucati mai mici pe perioade de timp, astfel incat obiectul final sa fie ambitios insa tangibil. Oricare ar fi obiectivul, trebuie sa fie intr-un domeniu pe care sa-l iubesti.
2. Sa stii "de ce vrei sa faci asta", mai ales in momentele dificile, pentru ca vor fi din plin.
3. Sa joci corect, sa ai principii solide de business si de viata si sa le aplici in toate cazurile.
4. Sa ai capacitatea de a prioritiza si de a duce la bun sfarsit planurile, actiunile.
5. Sa joci in echipa si sa intelegi ca activul cel mai important pentru o firma, dupa clienti, sunt colegii tai.
6. Sa angajezi oameni mai buni ca tine si sa incurajezi acelasi lucru in echipa ta.
7. Sa ai un avocat, un contabil si, mai nou, un specialist in IT.
8. Sa nu te opresti din inovare.
9. Sa fii disciplinat.
10. Sa fii modest.
Dintre toate cel mai mult tin la ultima. Este calitatea ce te ajuta sa nu te opresti din invatat.
Articole citite
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Cele mai citite
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ir Hasznaltruha, un magazin care comercializează haine şi accesorii second-hand, vrea să se dezvolte prin franciză pe piaţa din România.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj