Franciză la mâna a doua pentru antreprenorii din linia întâi

Business-ul hainelor second second-hand poate fi unul profitabil chiar şi în condiţiile recesiunii economice. Avantajul pe care îl aduc aceste magazine este preţul foarte redus al produselor. Tot mai mulţi români amatori de produse de marcă se îndreaptă spre magazinele comercianţilor „la mâna a doua”.
Marți
14.10.2014
În paralel cu extinderea rețelei de franciză, reprezentanții Irish Second Hand Retailer dezvoltă și activitățile magazinelor.
 

O idee viabilă venită tocmai din Irlanda- produse second hand care se pot vinde și în sistem de franciză. Vorbim despre Irish Second Hand Retailer, companie care oferă un important avantaj competitiv celor ce se alătură rețelei. ”Aducem doar lucruri de calitate din Germania și din Austria. Noi suntem cei care ne ocupăm de transportul produselor pentru partenerii noștri pe care îi ajutăm să-și înoiască stocul o dată-de două ori pe lună”, spune Bedő Ákos, fondatorul rețelei.

Investiția pentru deschiderea unui business Irish Second Hand variază în funcție de cât este dispus antreprenorul să scoată din buzunar. ”Depinde foarte mult de intenția partenerului nostru, de cât de mult este dispus acesta să investească”, spune fondatorul rețelei.

Chiar dacă unele magazine au fost închise, rețeaua de franciză Irish Second Hand continuă să se extindă cu succes. Recent, două unități noi au fost deschise în Ungaria, iar în octombrie va fi deschis încă un  magazin.

Irish Second Hand a deschis primul magazin din Ungaria în anul 2009 , iar în 2010 a lansat şi un program de franciză. În numai doi ani, compania a dezvoltat o rețea de franciză de peste 30 de unități pe piața maghiară. Anul trecut, brand-ul s-a extins și în România, când a deschis primul magazin din București, iar reprezentanții companiei caută în continuare parteneri pe teritoriul țării noastre. Conceptul Irish Second Hand Retailer a intrat și pe piața din Slovacia, însă reprezentanții companiei continuă dezvoltarea și pe piața mamă, în Ungaria. Aici, compania a lansat și conceptul de outlet.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015