Geox extinde rețeaua în franciză
Geox este un brand italian de încălțăminte ce are acoperire globală. Pantofii Geox sunt comercializați prin intermediul a peste 1200 magazine monobrand și peste 10.000 de magazine multibrand. Pe piața locală, magazine Geox pot fi găsite în câteva mall-uri, dar încălțămintea sub brandul italian este comercailizată în peste 100 de magazine multibrand și în aproximativ 40 de magazine online.
Fondat în anul 1900 de către Mario Moretti Polegato, Grupul Geox este unul dintre cele mai solide și active afaceri italiene din industria de încălțăminte. Inovația tehnologică este punctul forte ale companiei. De asemenea, inventarea pantofului ”care respiră” a revoluționat piața pantofilor casual, punând în valoare caracteristici importante, cum ar fi rezistența la apă, ca valoare autentică a designului de pantof italian.
Grupul Geox produce și distribuie pantofi pentru bărbați, femei și copii dar de asemenea și îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, este indentificat ca un brand de familie axat pe confort și siguranță.
Operațiunile de extindere ale companiei au dus la o rețea de distribuție din ce în ce mai largă peste tot în lume. În 2016, Geox a extins rețeaua de magazine monobrand în sistem de franciză.
”Necesarul de investiții în renovare și magazin și achiziția echipamentului conform rețelei standard prevede un minim de 35 de mii de euro. Francizatul trebuie să prezinte, de asemenea, o garanție financiară relevantă, pentru a se obține limita de credit necesară pentru a desfășura această activitate. Acest lucru se datorează faptului că parteneriatul se bazează pe modelul de depozit - francizatul nu plătește pentru mărfuri și câștigă un comision pentru produsele vândute. Valoarea limitei de credit este întotdeauna determinată în mod individual, în funcție de locație, vad, dimensiunea spațiului de vânzare”, spune Lukasz Kuźniar, Geox brand manager pentru Polonia și țările baltice.
”Toate magazinele deschise în ultimii doi ani au fost profitabile din prima lună. O rentabilitate a investiției este estimată la aproximativ doi ani. Francizorii sunt interesați de locații în orașe de peste 150 de mii de rezidenți, în centre comerciale. Dimensiunea optimă a spațiilor variază de la 80 la 110 metri pătrați”, mai spune Lukasz Kuźniar.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..