Animatorii – pol de atracţie pentru locaţii turistice

Stageman caută parteneri pentru extinderea afacerii prin care organizează programe de animaţie, conferințe media, evenimente de PR, workshop-uri, teambuilding-uri și colaborează cu agențiile de turism și lanțurile hoteliere pentru a le asigura un sejur cât mai plăcut clienților în vacanțe, prin implicarea acestora în diverse activități. Companie cu originea în Polonia, Stageman este lider în crearea de evenimente și programe de divertisment în cadrul lanțurilor hoteliere din Europa. Firma și-a anunțat intenția de a se extinde prin franciză în toate ţările europene și caută persoane dinamice și eficiente care ţintesc succesul în industria divertismentului.
”Licența de franciză este acordată pe întreg teritoriul unei țări. Căutam parteneri care să aibă experiență în turism și care să vorbească fluent limba engleză. Francizații noștri sunt foarte activi. Stilul lor de viață este protejat de monotonie și include numeroase excursii și traininguri”, a declarat James Beetle, CEO Stageman.
Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Compania a fost creată de polonezul Jakub B. Bączek, cunoscut drept un expert în programarea activităților pentru timpul liber, iar în prezent se bucură de succes în mai multe țări precum Polonia, Spania, Jamaica, Tunisia, Grecia, Germania și Elveția. Printre clienții companiei se numără Walt Disney, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.
Stageman deține mai multe unităţi proprii în Polonia, Ungaria și Slovacia și francize în Austria și Spania. Taxa de intrare în rețeaua de franciză este între 3.500 – 5.000 de euro, la care se adaugă redevențe anuale de 5% din valoarea venitului. Desfășurarea activității sub numele Stageman nu necesită un birou.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...