Animatorii – pol de atracţie pentru locaţii turistice

Stageman caută parteneri pentru extinderea afacerii prin care organizează programe de animaţie, conferințe media, evenimente de PR, workshop-uri, teambuilding-uri și colaborează cu agențiile de turism și lanțurile hoteliere pentru a le asigura un sejur cât mai plăcut clienților în vacanțe, prin implicarea acestora în diverse activități. Companie cu originea în Polonia, Stageman este lider în crearea de evenimente și programe de divertisment în cadrul lanțurilor hoteliere din Europa. Firma și-a anunțat intenția de a se extinde prin franciză în toate ţările europene și caută persoane dinamice și eficiente care ţintesc succesul în industria divertismentului.
”Licența de franciză este acordată pe întreg teritoriul unei țări. Căutam parteneri care să aibă experiență în turism și care să vorbească fluent limba engleză. Francizații noștri sunt foarte activi. Stilul lor de viață este protejat de monotonie și include numeroase excursii și traininguri”, a declarat James Beetle, CEO Stageman.
Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Compania a fost creată de polonezul Jakub B. Bączek, cunoscut drept un expert în programarea activităților pentru timpul liber, iar în prezent se bucură de succes în mai multe țări precum Polonia, Spania, Jamaica, Tunisia, Grecia, Germania și Elveția. Printre clienții companiei se numără Walt Disney, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.
Stageman deține mai multe unităţi proprii în Polonia, Ungaria și Slovacia și francize în Austria și Spania. Taxa de intrare în rețeaua de franciză este între 3.500 – 5.000 de euro, la care se adaugă redevențe anuale de 5% din valoarea venitului. Desfășurarea activității sub numele Stageman nu necesită un birou.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...