Bijuteriile casual de argint atrag clientele în magazine

Ada Plus produce bijuterii de argint din 1996. În acest moment, standuri cu produsele ce poartă acest brand pot fi deja găsite în aproape o mie de magazine. Partenerii care aleg să lucreze cu Ada Plus au posibilitatea să contracteye în sistem de franciză amplasarea unui corner specializat pentru bijuterii în cmagazinele lor de îmbrăcăminte, cosmetice sau chiar farmacii.
”Am introdus standarde înalte pentru parteneri. Noi le oferim dotările, vitrine și display-uri luminoase gratuite de afișare pentru bijuterii”, spune Marzena Łyszcz, director comercial Ada Plus. ”Partenerii au, de asemenea, posibilitatea de a primi un grant, de exemplu, primesc de la noi pachete gratuite de bijuterii care sunt utilizate în promovarea punctului de deschidere.. Deosebit de important este faptul că în cazul în care unele modele nu se vând, au posibilitatea să facă schimb și să solicite alte produse, posibilitate pe care nu o oferă nici o altă companie de bijuterii”, mai spune Marzena Łyszcz.
Acest format de cooperare în franciză, prin care vitrinele de bijuterii asigură extinderea sortimentului de bază al magazinului - este deosebit de eficient în orașele în care nu există nici un magazin de bijuterii. Bijuteriile Ada Plus pot fi comercializate și pe insulele din comerț din marile centre comerciale. Cheltuielile pentru o astfel de poziție sunt de minim 40 de mii. lei, în funcție de contractul de închiriere și de suprafața închiriată. Costul de realizare a stocului de bijuterii a magazinului începe de la 100 de mii de lei și este recomandat la un maxim de 300 de mii, astfel încât să fie conservată lichiditatea businessului.
Francizorul nu percepe comisioane inițiale, și nici taxe lunare. Partenerul câștigă o marjă de comerț. Francizorul nu impune prețuri minime - partenerul le stabilește și le adaptează la posibilitățile și condițiile pieței locale.
Articole citite

Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?